כולם מדברים על ״חג מולד בלתי נשכחֿ״ ובאנגלית ״Falling for Christma ״, הסרט החדש בהשתתפותה של לינדזי לוהן. על כמה שהוא נפלא, מקסים ומרגש, אבל האמת היא שהוא פשוט טראש, סכריני וילדותי ולא, לא בקטע טוב. 

לא שציפיתי מסרט אמריקאי של נטפליקס לקריסמס להיות משהו אחר, אבל נראה שכולם פשוט מרוצים מכך שהם קיבלו חזרה את לינדזי לוהן ומתעלמים מהעובדה שהסרט הזה פשוט גרוע. אז אחרי צפייה מדוקדקת, הנה כמה נקודות שלא נתנו לי מנוח:

העלילה של הסרט עוקבת אחרי סיירה בלמונט, ביתו המפונקת של בוגארד בלמונט, טייקון מלונאות סקי עשיר וכריזמטי. סיירה מגיעה לאחד הריזורטים המושלגים והמפונפנים של אביה, משום שהוא סידר לה עבודה ״כסמ״נכלית אווירה״, תפקיד מומצא ומגוחך אפילו יותר מהעלילה של הסרט.

לסיירה יש צוות משרתים אינטנסיבי ומעצבן - ״גלאם סקווד״, שצמוד אליה 24/7, חוץ מאשר כשהיא נופלת מצוק ונעלמת לארבעה ימים שלמים, ואז לאף אחד מהם לא ממש אכפת ממנה.

בגדול, סיירה היא בחורה חמודה וחסרת מודעות שמחפשת להשאיר חותם בעולם. למזלה, היא יוצאת עם בחור חסר מודעות אחר בשם טד, וביחד שניהם חולמים על מה שכל זוג צעיר חולם עליו- להיות משפיעני רשת ומעצבי דעת קהל. כל כך שטחי, כל כך 2022. לאחר שהבנו מי היא הדמות הראשיתף, הגיע הזמן לחשוף את טד, החבר הספק סטרייט של סיירה.

טד מגיע לריזורט בלימוזינה מצוחצחת ומחליט להפתיע את חברתו בהצעת נישואין ״מרגשת״, תוך כדי סשן צילום סלפי, על מצוק אימתני, באמצע שום מקום, כשאף אחד לא יודע איפה הם, חכם.

ואז מגיעה הסצנה הדבילית ביותר שראיתי מזה הרבה זמן, סופת שלגים מתחילה לנשוב והרוח כה חזקה עד שהיא דוחפת את סיירה האומללה מקצה ההר, בזמן שטד מנסה בצורה גרוטסקית להציל אותה.

לצערו הוא מצליח לאחוז רק בטבעת האירוסין וסיירה שלנו מתגלגלת לתהום, שכחתי לציין שאף אחד מהם לא יודע לגלוש?  אחרי ששניהם נופלים מההר בצורה דרמטית ומבויימת להחריד, טד מצטרף לפרטיזנים, כלומר לרלף הדייג ההומלס וסיירה דופקת את הראש בעץ ומאבדת את הזיכרון. עכשיו הבנתם את השם של הסרט- "Falling for Christmas"?

לאחר שסיירה מתעוררת בבית החולים המקומי היא אמנם לא זוכרת מי היא ומה היא, אבל בכל זאת קמה עם "אטיטיוד" מהגיהינום,האמת שבדיוק כמו זה שהיה לה לפני שהיא איבדה את הזיכרון. אך משום מה, מהרגע שהיא יוצאת מבית החולים ונכנסת לפנסיון ״כוכב הצפון״, היא הופכת להיות ״גודי טו שוז״,  עם שום זכר לאופי הקודם שלה, זה שהיה נוכח בדיוק לפני חצי שעה.

הסרט ממשיך כשסיירה, שעכשיו קוראים לה שרה, חיה את חייה החדשים בפונדק החמוד עם ג׳ייק האלמן (כמה נוח) והילדה שלו ושניהם צוברים חוויות קסומות ומטופשות של חג מולד, כמה קסום. נמשיך קדימה, אמנם לפונדק ״כוכב הצפון״ יש קסם אישי אך אין לו קסם כספי.

ולכן סיירה מתגייסת לעזור לג׳ייק האלמן החתיך ובעליו החוקיים של ״אכסניית כוכב הצפון״, לגייס כספים לפונדק האומלל. למזלה, לגמרי במקרה, כל האורחים ששהו איי פעם במלון לאורך השנים נכחו בעיירה בדיוק ביום של מסיבת גיוס הכספים,  ויש להם צ׳ק מוכן מבעוד מועד לבעלים.

אבא של לינדזי, כלומר שרה, כלומר סיירה, מגיע בטיימינג הכי פחות מתאים ומזכיר לה שהיא עשירה והבת שלו וקדימה אפ אפ הולכים הביתה, תוך שניה היא נזכרת בהכל, זו חד משמעית האמנזיה הכי זריזה שנתקלתי בה.

טוב לא נספיילר לכם גם את הסוף, רק נגיד שאם אתם מחפשים סרט קליל עם ניחוח ניינטיזי חזק, משהו לשים ברקע, להעביר את הזמן ולדמיין שגם אתם חוגגים כריסמס קסום באלפים, הסרט הזה לחלוטין יכול להיות אופציה סבירה ולא מתיימרת. או אם סתם התגעגעתם ללינדזי, בכל אופן אנחנו לא נשפוט, ״חג מולד בלתי נשכח״ עכשיו בנטפליקס.