מי אמר שסצינת הרוק מתה? אז לא רק שהיא לא מתה אלה שהיא חיה בועטת ומקשקשת בזנב. ביום שבת הקרוב ה-26.8,  מתוכנן אירוע הופעות ענק שכולו תרומה לעמותת ״גלבוע אוהבת חיות״ וכל זה בזכות סצינת הרוק והמטאל הישראלית שהחליטה להרים את הכפה, פאן אינטנדד.

מספיק לראות את הפרצופים הקשוחים, המקועקעים והמפחידים הללו כדי להבין ששוכנת שם נפש זכה ועדינה שרק מחפשת לעשות טוב בעולם, כל זאת כמובן בזמן שהם עושים פוגו לצלילי ״לאמב אוף גאד״, משחקים ״מג׳יק דה גדרינג״ ומדסקסים את ה״סילמריליון״ של טולקין, קיצר הם חנונים הבנתם את הפואנטה. 

אירוע ההתרמה המיוחד והחד פעמי הזה כולל בתוכו: יריד דוכני אופנה אלטרנטיבית, דוכני אוכל, סט תקלוט מטאל באוויר הפתוח, והכי חשוב מעל ל-10 שעות של הופעות מטאל ופאנק חיות. בין המשתתפים להקת ״היהודים״ ועוד שלל להקות מוכרות אחרות שיהפכו לכם את השבת, זהו, פשוט יהפכו לכם את השבת.

כל זה קורה במועדון ״הגגרין״ שאולי יום אחד תבינו איך מבטאים את השם שלו, אבל עד אז אתם רק צרכים לדעת שהוא שוכן בכתובת הפסטורלית- קיבוץ גלויות 13 בת״א וההופעות מתחילות מאחת בצהריים עד 12 בלילה, מספיק זמן בשבילכם לעכל את ארוחת שישי.

צוות "פוגו" בשיתוף עם ״סייקוורד פרודקשן״ ומועדון ״הגגרין״ הם אלו שאחראים על האירוע המרשים הזה וכולו נעשה בהתנדבות מלאה של כל הנוגעים בדבר. 

פרט לאירוע ההתרמה שכל רווחיו ילכו ישירות אל העמותה, הלהקות וההפקה השתתפו ביום התנדבות בכלביה, אנחנו ממש ממליצים להם להבא לייצר איזה לוח שנה עם כלבים ומטאליסטים מחובקים מפריחים בועות סבון, סתם רעיון.

בשנה שעברה המארגנים הפיקו את פסטיבל ״מטאל 4״ בו נאספו ונתרמו מעל 50 אלף ש"ח לרכישת ציוד הומניטרי לנפגעי המלחמה באוקראינה. השנה ההפקה החליטה ללכת על מבצע התרמה גדול יותר ולעזור לעמותה שעבורה כל שקל יכול לשנות חיים. ״גלבוע אוהבת חיות״ היא עמותה הפועלת להצלת כלבים נטושים במצב מצוקה. העמותה דואגת לשיקום ומציאת בתים מאמצים.

מאז הקמתה, העמותה הצלחה להציל מאות כלבים ולהעבירם לבתים טובים וחמים. כל הכסף למימון פעילות העמותה: אחזקת הכלבייה וטיפול שוטף בבעלי החיים הרבים מגיע מכיסם של המתנדבים ולכן האירוע הזה כל כך חשוב בשביל לתת להם סיכוי אמיתי. אנחנו באמת צרכים להמשיך או שכבר הבנתם שאתם חייבים לבוא?

26.8.23 - מועדון הגגרין קיבוץ גלויות 13 תל אביב, דלתות 13:00 הופעות חיות  13:30-00:30 הכניסה לכל הגילאים.