התזמורת הפילהרמונית מארחת את יהודית רביץ

מוזיקה

קלאסיקת הרוק הישראלית יהודית רביץ חוברת לתזמורת הפילהרמונית וביחד הם יבצעו את להיטיה בעיבודים מיוחדים לתזמורת הפילהרמונית בשני קונצרטים, קונצרט צהרים ב17.4 בשעה 14:00, וקונצרט במוצאי שבת, 18.4 ב- 21:00.

שני הקוצרטים יתק’יימו בהיכל התרבות בתל אביב. אורח מיוחד בערב יהיה גידי גוב. על התמורת ינצח המעבד המוזיקלי אילן מוכיח.

כרטיסים 190-450 ₪, להזמנה 1-700-70-30-30, www.ipo.co.il

 


קלאסיקת רוק ישראלית, יהודית רביץ. ציולם: ניר סגל

 
נהרין כפול 4
מחול
 
ארבע עבודות שמשקפות את יצירתו לאורך השנים, מועלות בערב אחד מהנה במיוחד. הזדמנות אחרונה בהחלט (עד להודעה חדשה) לצפות ב- PROJECT SECUS של אנסמבל בת שבע, המשלב ארבע יצירות של נהרין: ג’ורג’ וזלמן, לטקסט של צ’ארלסבוקובסקי ומוסיקה של ארוו פרט; פארק מתוך “משה” לטקסט של נהרין ומוזיקה של מקסים וואראט; בולרו, עיבוד של איסאוטומיטה לבולרו של ראוול ו- Secus, במקור מהעבודה “שלוש”, לפסקול בעריכת אהד פישוף.
12-14.4, ב-21:00, אולם ורדה, מרכז סוזן דלל. כרטיסים באתר הלהקה או בטלפון 03-5171471.
זה שיר פרידה
מוזיקה
 
ג'ולייט גרקו מגיעה להיכל התרבות  להופעה אחרונה. מלכת השאנסון הצרפתי, תגיע להופעה אחת בלבד במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי 'פרידה'. גרקו, שהפכה לאגדה בחייה, היתה המוזה של סופרים ואמנים רבים.

עד היום היא ממלאת אולמות עד אפס מקום בכל רחבי העולם והיא חוזרת לישראל, להופעה אחת בלבד, כדי להיפרד מהקהל הישראלי. קולה של 'לה גרקו', כפי שכונתה, מהפנט, נוגע ללב ומפיח חיים חדשים במילות השירים ובלחנים של השאנסונים אותם היא מבצעת, בהם 'העלים המתים', 'הפשט אותי', 'תחת שמי פריז', 'אקורדיון', 'דבר אלי אהבה', ועוד.
 
4 במאי, בהיכל התרבות בתל אביב, כרטיסים ב "לאן", בכתובת www.leaan.co.il או בטלפון 8780*