תקופה לא פשוטה עברה על הזמרת מדונה. לפני למעלה מחמישה חודשים פרצו לזמרת למחשב, גנבו סינגלים שלה וסחרו בהם ברשת תמורת תשלום



היום (חמישי) נגזרו על החשוד במעשה, עדי לדרמן, 14 חודשי מאסר לאחר שהודה והורשע בחדירה למחשב של הזמרת. לדרמן, בן 39, נעצר לאחר חקירה בינלאומית סמויה שנוהלה ביחידת הסייבר של להב 433. החקירה החלה בעקבות תלונה של בא כוחה הישראלי של מדונה. 



בין הקורבנות של לדרמן, עשרה מקורבים לזמרת שהחזיקו במחשביהם את שיריה החדשים שטרם הופצו. הפרקליטות האשימה את לדרמן כי השיג שלא כדין 15 שמות משתמש וסיסמאות של בעלי חשבונות דואר אלקטרוני והוסיף את החשבונות הללו לתוכנת ה-outlook שבשימושו, כדי לקבל את כל תכתובות העבר שלהם וכן לעקוב אחרי התכתבויות עתידיות.



עקב כך, קיבל ושמר לדרמן בחזקתו עותקים של עשרות אלפי תכתובות של בעלי תיבות הדואר ושל אלו עימם התכתבו ובכלל זה קבצי תמונות, מוסיקה ומסמכים שונים, ללא אישורם או ידיעתם של איש מהצדדים להתכתבות ובלא היתר כדין.



לדרמן הודה במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עימו בכתב אישום מתוקן שייחס לו עבירות של חדירה למחשב שלא כדין, פגיעה בפרטיות והפרת זכויות יוצרים בגין חדירה למחשבים של מספר אנשים שעבדו עם מדונה ומכירת קבצי מוזיקה של הזמרת שהעתיק מאותם מחשבים, לשניים מלקוחותיו.