"תחנה אחת מנסה להעלים אותי, אני קוראת למירי רגב לקום ולעשות מעשה ולשנות את השיטה בגלגל"צ, שבגללה נהרסות קריירות רבות של זמרות וזמרים".



את הדברים הללו, ששודרו הערב (רביעי) בתוכנית "שש" עם עודד בן עמי בערוץ 2, אמרה הזמרת מאיה בוסקילה במהלך הופעה במועדון הזאפה.



בוסקילה טענה כי " מפסיקה לטאטא מתחת לשטיח" ויצאה נגד תחנת הרדיו גלגל"צ בטענה כי היא לא משדרת בכוונה שירים שלה ושל זמרות אחרות, מה שפוגע לטענתה בקריירה שלהן: "זו תחנה של בריונים. השיטה שם כוחנית, לא מתקבלת על הדעת ולא יכול להיות שיש זמרות שמושמעות בכל מקום אחר אך לא שם".



"קמפיין אישי נגדי"



בראיון לבן עמי, אמרה בוסקילה: "אני חושבת שבמקרה שלי זה כן קמפיין אישי נגדי, אני יודעת את זה. אבל אני מדברת בשם המון זמרות שבמשך למעלה מעשור יש להן קריירות משגשגות, זמרות שיש להן אלפי צפיות ומאות אלפי מעריצים ופשוט גלגל"צ החליטו להחרים את הפופ ואת המוסיקה שלהן".



עומר בן רובי, בעבר סגן מנהל גלגל"צ, שנכח גם הוא בראיון, שלל את הטענות והסביר על השיטה בתחנה: "יש עורכי מוסיקה שהתפקיד שלהם לשמוע. הם שומעים מידי שבוע 70 שירים ישראליים חדשים בממוצע, יושבת שם ועדה מגוונת". בוסקילה קטעה את דבריו ואמרה כי "יש שם 10 אנשים שיושבים ומחליטים על הקריירה של האנשים".



הזמרת הוסיפה וטענה כי מבוצעת בתחנה הדרת נשים: "לפי הנתונים שלי, יש רוב גברי של זמרים שנבחרים. אני לגמרי חושבת שיש פה הדרה".


לשאלת בן עמי האם היא מצפה שהממשלה תערוך את רשימות המוסיקה, ענתה הזמרת: "אני חושבת שהתרבות היא דבר מאוד חשוב במדינה. שוחחתי עם השרה רגב, היא הייתה נחמדה, מקסימה, רגישה ומהממת לנושא וקבענו פגישה לעוד שבוע".



היא הוסיפה כי היא "מופתעת מהתגובה המהירה והחיבוק בחם והאוהב של כולם בנושא".