הזמר המצליח כריס בראון ינחת בשבת הקרובה בישראל במקום ביום ראשון, כפי שתוכנן מלכתחילה, לקראת הופעתו בשני הקרוב בלייב פארק בראשון לציון.



כידוע, מטוסו של הזמר האמריקאי נעצר אתמול על מסלול ההמראה בנמל התעופה במנילה בעקבות צו עיכוב שהוצא נגדו לאחר שנותני חסות טענו כי הוא חייב להם כסף. בעקבות העיכוב דחה בראון את הופעתו בהונג קונג ויגיע ארצה מיד לאחר ההופעה שלו באינדונזיה.



הזמר ינחת בשבת בשעות הערב ויתארח במלון דן תל אביב יחד עם הפמליה שלו. הוזמנו עבורם 27 חדרים מפוארים במלון וסוויטה מלכותית עבור הזמר, שאירחה בעבר מפורסמים כמו מדונה, בונו, מיק ג'אגר, בוב דילן ועוד. 




הזמר ופמיילתו יישארו בישראל עד יום שלישי, למחרת המופע. בראון יגיע עם שישה מאבטחים ובין דרישותיו ביקש שהסוויטה תצויד בהרבה בקבוקי יין אדום, יין לבן, ובירות כשכולם עם דגש על ייצור ישראלי מקומי. בנוסף ביקש אספקה שוטפת של שקדים אגוזים, תערובת בוטנים וחמוציות, מים מינרלים וסן פלגרינו.

במקביל לביקורו יתארחו במלון גם הזמרת האמריקאית גלוריה גיינר והזמר הברזילאי ז'ילברטו ז'יל כך שייתכנו מפגשים מעניניים במעליות המלון.

בתוך כך, נודע שלהקת "קפה שחור חזק" תהיה מופע החימום של בראון. הלהקה נבחרה על ידי בראון עצמו לאחר ששלחה לו חומרים שלה והוא התלהב מהם.