הזמרת אחינועם ניני, שדעותיה השמאלניות משכו בעבר ביקורת רבה על התנהלותה, יוצאת היום (רביעי) בסטטוס שנראה מפתיע ברשת החברתית פייסבוק, בו היא מביעה הסכמה עם לא אחר משר החינוך, נפתלי בנט. 



את הפוסט פותחת ניני בהצהרה מפתיעה במיוחד: "בפעם הראשונה מאז שהגיע לתודעתי האדם הקרוי נפתלי בנט, שכל מה שהוא אומר עושה וכותב מעורר בי התנגדות חריפה (בלשון ההמעטה), היום אני מסכימה עם אמירה שלו! בנט יצא נגד ראש הממשלה ואמר שמהלך חד צדדי מול הפלסטינים הוא טעות גדולה. אני מסכימה!", הפתיעה הזמרת.



אך למעריציה של הזמרת מהצד הימני של המפה הפוליטית ולמי שחשב שאחינועם ניני שינתה את האוריינטציה הפוליטית שלה, ואנו עושים לפגוש בה בפריימריז הבאים במפלגת "הבית היהודי" צפויה אכזבה.



ניני המשיכה את הפוסט שלה בדברים הבאים: "כמובן, שאצל בנט זה מוביל ל: 'לא רק שלא נעשה מהלך חד צדדי, לא נעשה מהלך בכלל ונתנחל ונכבוש לנצח!', אני ממשיכה את האמירה לכיוון ההפוך: לא נעשה מהלך חד צדדי, אלא נפסיק עם הכוחנות, היהירות, הסרבנות והבנייה המטורפת בשטחים וניכנס למהלך דו צדדי, תהליך אמיתי, מכובד ומכבד, במטרה להגיע להסכם המקובל על שני הצדדים, שככל הנראה יסתכם בשתי מדינות לשני עמים. אין מנוס, אין פיתרון אחר מר בנט. צר לי לבשר לך".


 

בפעם הראשונה מאז שהגיע לתודעתי האדם הקרוי נפתלי בנט, שכל מה שהוא אומר עושה וכותב מעורר בי התנגדות חריפה (בלשון ההמעטה), ...

Posted by Noa (Achinoam Nini) on Wednesday, November 11, 2015