אנריקה איגלסיאס חי בסרט. לוק של מיליון דולר, מטוס פרטי ועשרות אלפי בחורות שמחכות לו בכל נמל. תזכירו לי בגלגול הבא מה לבקש. לא זוכר מתי שירותי הגברים בהיכל הספורט היו כל כך ריקים. אומנם היו אמש בהופעה של כובש הלבבות כמה זכרים על תקן שגרירי כבוד, אבל כמו שאמרה לי מישהי בכניסה: ”אני לא איתו, אני עם אנריקה”. 



הן באו במיטב הבגדים, אחרי ביקור אצל הספר. הביאו זר פרחים, שלטים שעליהם היה כתוב “בבקשה, תעלה אותי על הבמה”. מסכן, היה לו כזה מבחר. אן־דן־דינו. בערך ב־21:20 עלה איגלסיאס לבמה. מדד הצרחות שבר שיאים. הוא לא היה צריך להוציא מילה, הוא כבר כבש. הכל אצלו מהונדס עד לרמת הג’ינס והטי־שירט. נראה כאילו מישהו רקח אותו לפי נוסחה שנראית לעין – פשוטה, אבל היא מה זה מסובכת. הפופ שלו פשטני. שום תחכום, אבל הכל במקום. מודבק בדיוק על הבלטה. אתה אומר לעצמך שאם היו יוצרים אמן במעבדה, הוא בטח היה כזה.


צילום: סיוון פרג' 
אבל אין מה לעשות. עם הצלחה לא מתווכחים. השיר שלו “ביילנדו” זכה ליותר מ־1.1 מיליארד צפיות. קלטתם נכון. יותר ממיליארד. אם תעקבו ביו־טיוב, תראו שכמעט כל שיר שלו מגיע למאות מיליוני צפיות, ולא פלא שהקהל בהיכל הכיר כמעט כל מילה, עצם עיניים ושר בחיוך מאוהב. 
 

אין ספק, אנריקה שומר על המקום בטופ גם בגיל 40. הוא אמר שם לקהל שיש לו רושם שהוא הולך ומזדקן ואילו הם הולכים ומצעירים, אבל המעריצות השתיקו אותו. אנריקה, עם כל הרומנטיקה שהוא מפזר, הוא לא אבא חוליו. לא המאהב הלטיני בעל קול הקטיפה. הוא יותר מחוספס ומתאים את עצמו לתקופה. אפילו הרשה לעצמו להגיד “שיט” ו”פאק” על הבמה. הקהל סלח. בטח שסלח. כשאיגלסיאס צעק אם יש נשים פנויות בקהל, כמעט כולן אמרו “כן”, אבל בסופו של דבר הזמר בחר להעלות לבמה דווקא את מריאנו, סטודנט בן 26 מבאר שבע, שישיר איתו דואט.
 
צריך לציין שלאמן המצליח יש מופע מולטימדיה מרשים ולהקה מלווה מצוינת. רק שעד עכשיו לא ברור למה המתופף בחר להופיע מאחורי מסך זכוכית עבה, סטייל חסין כדורים. האם זה חלק מהשואו או שיש משהו שאנחנו לא יודעים? לא שזה פגם במופע, זה רק היה קצת מוזר. בעצם, מוזר רק לי. הקהל שלצדי ריחף, היה בהיי מטורף. לא נראה שמשהו פגע בהנאה שלו.  
 
המופע של איגלסיאס לא מתאים לכל אחד, בטח לא למי שאוהב קצת יותר תחכום בכוס התה שלו. הוא מלוקק, מתוק מדי ומסחרי כמו קוקה קולה, אבל זה לא מה שיעצור את הסופרסטאר. הוא ממריא כעת להופעה בסרי לנקה וחוזר לכאן בשבוע הבא להופעה נוספת. המעריצות סופרות את הדקות. מי יודע, אולי אז יעלה אנריקה אותן לבמה.