אחרי הצמדים שירי מימון ושמעון בוסקילה, וקרן פלס ורמי קלינשטיין, גם מירי מסיקה וארקדי דוכין הוציאו יחד דואט, את השיר "בודדה". השניים התראיינו יחד אצל איריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" וסיפרו לה שדוכין למעשה ערך אודישן למסיקה. הזמרת המוכשרת סיפרה: "אני מאוד אוהבת דרמות, והאווירה של השיר הזכירה לי את האלבום הראשון של 'החברים של נטאשה', ששמעתי הכי הרבה בחיים שלי. הרגשתי שיש לי הזדמנות להתארח בתוך סרט שאני הכי אוהבת. זה מאוד מאוד ריגש אותי. ארקדי עשה לי אודישן, לא מיד התקבלתי. הייתי צריכה לבוא ולשיר כדי לראות אם אני מתאימה. כי המעבר מ'באה אליכם' ו'לשם' לתוך האופל של ארקדי, צריך לבחון אותו. יש לו אופל ועומקים אינסופיים".





דוכין: "לפי מדד השמחה של מירי אני יוצא אפל. כי היא מאוד מאושרת. המדד שלה כל כך גבוה שכל אדם עם דיכאון בסיסי ייראה לידה עם דיכאון קליני".
מסיקה: "אצלי זה עליות וירידות. אתה רואה אותי בעליות כי אני מתרגשת להיות לידך. כשאתה הולך יש לי נפילות איומות".

דוכין: "מירי היא מאוד מלאת חיים ואקשן, יש לה לוח זמנים שהיא כל הזמן ממקום אחד לשני, ובדרך למקום חדש. בגלל שהיא כל כך נמרצת אין לה זמן לדיכאון".


מסיקה: "איזה שטויות, ברור שיש לי. אני אישה".

דוכין:
"בחרתי במירי כי יש בה הכל, הכל מכל. היא יכולה להיכנס לדמות של כל אישה. גם בגלל הקשר שלה לתיאטרון וקולנוע. גם בגלל שהיא זמרת מצוינת, וגם מימד שאנחנו עוד מבררים אותו, שהוא מאוד תיאטרלי תוך כדי השירה. אם הייתי רוצה לעשות איתה משהו זה בכיוון הזה".

מסיקה:
"את לא מבינה מה הוא כתב. יש לו סרט שלם. יש לו את 'החומה' בבית. אין דברים כאלה. הוא כותב ראפים, וזה הראפ הכי טוב ששמעתי בחיים שלי. הוא כותב מחזמר, זה מחזמר הכי מהמם. הוא כותב בלדה, זה קורע את הלב. אני רוצה לשחק את כל הדמויות במחזמר שלו".
על האלבום שלו סיפר דוכין: "הוא מדבר על משפחה שמתפרקת, על רקע עולם שמתפרק, בגלל חוסר תקשורת בינינו בני האדם, בגלל דברים אבולוציוניים כמו טלפונים חכמים וגאדג'טים ותוכניות ריאליטי שמנתקים בינינו. על הרקע הזה אני שואל מה יקרה לקשר הבלתי אמצעי בין בני אדם, כשנפסיק לדבר ונתחיל לבנות קשרים וירטואליים. הסקס יהיה וירטואלי ונפחד ממשפחה, נפחד מלהיות ביחד. זו מעין אזהרה מפני אסון".

מסיקה (בציניות): "ולכן ארקדי החליט להוציא שיר קצבי, קיצי כזה זורם, לחתונות, שיחבר אנשים, ויגרום להם לרקוד יחד ולהתחבק ולקפוץ ולשתות יין".
דוכין: "השמחה הזו זה 'נשתה ונאכל כי מחר נמות'. אני מכיר את זה בעיקר לגבי האוכל. 
מסיקה: "זה שיר לגירושין, זה לא שיר לחתונות. כל מי שמתגרש יכול לשמוע אותו".
דוכין: "צריך להתחבר על בסיס שאומר 'אם לא תאהב - תמות'. אני חושב שהאהבה בין בני אדם עומדת בכזו סכנה, שאם לא נאהב, נמות".