מעתה אמרו – בויזלייף! 

הרבה להקות בנים היו כאן בשנות ה-90, ואם נודה על האמת, האיחוד המדובר של היי פייב קצת עשה לנו חשק לתחיית הז'אנר. שתי להקות פופ איריות שהיו חלק משמעותי מהז'אנר הן בויזון ו-ווסטלייף שעכשיו בצעד מפתיע מתאחדות לסיבוב הופעות משותף – תחת השם בויזלייף.
קית' דאפי מבויזון ובריאן מקפדן מווסטלייף צפויים לצאת באוקטובר השנה לטור בממלכה הבריטית , שבמהלכו יתקיימו 12הופעות - כרטיסים ניתן לרכוש החל מיום שלישי הקרוב. ואם תהיתם לגבי רונן קיטינג – הצלע המוכרת יותר של בויזון, בראיון למגזין הסאן הבריטי רמז מקפדן כי חברי שתי הלהקות שוחחו במהלך חתונתו של קיטינג שנערכה בשנה שעברה, ונראה שכולם פתוחים לרעיון. כרגע מדובר בדאפי ומקפדן, אך מאחר וחברי הלהקות הם גם חברים במציאות – הכל יכול לקרות.
 

מדונה מרגיזה את הפיליפינים


מדונה כבר וודאי רגילה לשערוריות כאלה ואחרות שנקשרות בשמה – אך הפעם, נדמה שהזמרת עוררה תקרית דיפלומטית, כאשר בחרה להגיע להופעה במנילה בירת הפיליפינים – כשהיא לבושה בדגל המדינה. שלטונות הפיליפינים לא אהבו את המחווה שהזמרת עשתה לדגל המדינה שלהם, וטענו כי מדובר בזלזול בוטה. 

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי הזמרת לא רק השתמשה בדגל בתור פריט לבוש, אלא גם גררה אותו על הרצפה. גורמים במדינה טענו כי במעשיה, מדונה עברה על החוק ועלולה להיות מורחקת מהמדינה לצמיתות.
מדונה – אם תהיתם, טרם הגיבה לדברים.
 
 

ערכה: נעמה חן