לג'נד נגד טראמפ

הבחירות האמיתיות לנשיאות ארה"ב, נערכות איך לא - בטוויטר, ותעשיית המוזיקה האמריקאית, כך מסתמן, שותפה מלאה לכל מה שקורה בפוליטיקה הארצית. הפעם מדובר בזמר זוכה הגראמי ג'ון לג'נד, שבחר לומר את דעותיו על המועמד הרפובליקני מעורר המחלוקת דונאלד טראמפ.
 
הכל התחיל ביום שישי בביטול עצרת תמיכה בטראמפ מסיבות בטחוניות. דונאלד טראמפ ג'וניור – בנו של המיליארדר האמריקני, הגיב לאירועים בטוויטר וצייץ כי הגיעו בסה"כ חמישה מפגינים שאפילו לא ידעו על מה ההפגנה. לג'נד הגיב לדברים וכתב – "אני חושב שהם הפגינו נגד אביך הגזען".
 

טראמפ הצעיר לא נשאר חייב וענה – "זו לא יכולה להיות התשובה בכל פעם שאנחנו לא אוהבים מישהו. זו הסיבה שהמדינה שלנו מפולגת". טראמפ האבא בחר שלא להתערב בדיון, אבל אם נשפוט לפי הלייקים – חמשת אלפים לג'וניור מול למעלה ממאה אלף לזמר, נראה שבבחירות הללו – הציבור כבר הכריע.

 

האיגלס מתפרקים באופן רשמי

עכשיו זה רשמי, להקת האיגלס האמריקנית החליטה להתפרק סופית, כך הודיע חבר הלהקה דון הנלי, בראיון לרשת ה-BBC. הפרידה מגיעה בעקבות מותו של גלן פרַיי, צלע מרכזית בלהקה ואחד ממקימיה -  שהלך לעולמו לפני כחודשיים. לאחר מותו הופיעו האיגלס פעם אחת נוספת – במופע מחווה לזכרו במסגרת טקס הגראמי, ולפי הנלי, עושה רושם שזה היה המופע האחרון שלהם יחד.
 
להקת האיגלס נחשבת לאחת הלהקות המצליחות ביותר בארה"ב עם מכירות של למעלה מ-150 מיליון אלבומים ו-6 פרסי גראמי. שניים מאלבומיהם – greatest hits וכמובן – hotel California, נמצאים ברשימת 20 האלבומים הנמכרים ביותר בהיסטוריה האמריקנית. 

בואי כלה

ונסיים עם ברכות למוזיקאית והמלחינה נורית הירש שנבחרה היום לכלת פרס ישראל בתחום הזמר העברי לשנת תשע"ו. הירש אחראית ללחנים של שירים רבים ומוכרים כמו "פרח הלילך", "בלדה לשוטר" וגם "חשמל בכפות ידייך". את הפרס תקבל הירש ביום העצמאות הקרוב – שוב, ברכות!