את אברהם טל אנחנו מכירים עוד מימי "שוטי הנבואה". אחרי שהלהקה התפרקה בשנת 2007, היה לו ברור שהוא ימשיך לעשות רק מוזיקה. עם המון תמיכה ואמונה, הוא יצא לדרך חדשה, סולו. "למרות שהאלבום הראשון לא ממש תפס מסחרית, הוא כבר נתן לי אחיזה בעולם המוזיקה, התחלתי להופיע והחיים התחילו לזוז. חרשתי את הדרך, צעד צעד ולכן אני שלם ושמח היום".



ההשקעה וההתמדה בהחלט השתלמו, ולאחר האלבום הראשון הגיע הבום של "אורות". "זאת הייתה שנה מאוד מרגשת, "שיר השנה" ו"זמר השנה", ההצלחה הביאה לשינוי משמעותי בחיים". האלבום השלישי "שושנה", יצא בזכות בת הזוג שושנה (במלעיל) וזכה להצלחה.



אברהם טל נמצא היום בתקופה טובה, לא קשה לפספס... כמו בשלושת האלבומים האחרונים, גם "עכשיו החיים" הוא אלבום מאוד אישי וחשוף, שמגיש דרך השירים את סיפור החיים שלו. "אני נמצא היום במקום של שמחה, של הודיה לחיים. אני מרגיש סוג של יציבות ושקט בכל הרמות. רגע לפני גיל 40, זה מרגיש אלבום אמצע החיים. השירים משקפים את מה שקורה לכולם ביומיום. אני לוקח את החיים והרגעים הפשוטים, את העניינים שבבית, בזוגיות ובינך לבינך ומוציא אותם החוצה".



בראיון היום (שלישי) לנעמה חן, מספר אברהם טל על החיים בפרדס חנה, על הזוגיות, על ההורות, על תהליך היצירה ועל ההתרגשות לקראת ההופעה הראשונה על בימת היכל התרבות.

אברהם טל- הופעת השקה ל"עכשיו החיים", 16.4, היכל התרבות.

בת שבע לפר, מתוך ecolife - מגזין הסביבה והחברה של eco99fm.