עסקת מאות המיליונים – גם בעולם הבא

אחד האומנים החשובים בתרבות הפופ של ימינו, מייקל ג'קסון, הלך לעולמו בשנת 2009, והותיר אחריו הון של למעלה מ-200 מיליון דולרים. כאשר הזמר היה בשיא הצלחתו, סביב אמצע שנות השמונים של המאה הקודמת, הוא רכש את הזכויות על מרבית שירי הביטלס, בעלות של כ-40 מיליון דולרים. כעת, כפי שמתפרסם בחדשות NBC, הזכויות הללו נמכרו על ידי הקרן שמנהלת את נכסיו של ג'קסון המנוח.



הרוכשים, חברת סוני, היו גם אלה שמכרו לג'קסון את הזכויות במקור, ומה שלפני 30 שנה היה שווה כ-40 מיליון דולרים, נמכר בימים אלה בסכום עתק של 750 מיליון דולרים. לא ברור מי בדיוק ייהנה מהכסף הזה, אבל מה שבטוח זה שמלך הפופ, גם אחרי מותו, ממשיך לעורר סקרנות, וגם לא מעט כותרות.



מריה קארי. צילום: מתוך אינסטגרם



המופע של מריה


מעריציה של מריה קארי - התכוננו ללהיט הגדול הבא. לא מדובר בסינגל חדש, אלא דווקא בסדרה דוקומנטרית שתעקוב אחרי מסעותיה של הזמרת ברחבי העולם. אם תשאלו את מריה, היא טענה בריאיון לניו יורק טיימס, כי הסדרה שתשודר בערוץ הבידור E, אינה סדרת ריאליטי. כל פרק הוא בן שעה, והפרקים כך מסתמן, יעסקו בשגרת חייה האינטימית.



הסדרה, שתקרא "העולם של מריה", צפויה לעלות לאוויר בהמשך השנה, וחוץ ממעקב אחר מסע ההופעות של הדיווה, יעקבו המצלמות גם אחרי ההכנות לחתונתה הקרבה. ואם השמועות נכונות, מדובר באירוע שטרם נראה בביצה ההוליוודית. ריאליטי או לא, מעניין זה בוודאי הולך להיות.



השתתפה בעריכת הכתבה: נעמה חן