מממ באפ או מממ ביפ?

קצת קשה להאמין, אבל חלפו כבר 20 שנה מאז יצא לרדיו השיר "MMMBOP", של האחים הבלונדיניים לבית משפחת הנסון. הלהיט זכה לכמות עצומה של קאברים, וכעת, מספרים האחים בראיון למגזין vulture כי מבצעי הקאברים – פשוט שרים את השיר לא נכון.

אייזיק – הצלע המבוגרת בחבורה, סיפר בראיון, כי מבצעי הקאברים פשוט טועים בקצב של הפזמון. בין מבצעי הקאברים נמצאים גם חבורת ואן דיירקשן, שגם היא – כך לפי להקת הנסון, לא צלחה לגמרי את השיר.

לפי טיילור, ההנסון האמצעי, ביצוע מוצלח לשיר יהיה ביצוע בו האומן ישיר את MMMBOP בסגנון האישי שלו, ולא ינסה לחקות את המקור. אחיו הגדול אייזיק הוסיף כי ביצוע של ברונו מארס לשיר, יכול להיות מעניין מאוד. ברונו – לעדכונך.

מיילי מחזקת את הבלגים

פיגוע הטרור הרצחני שאירע אתמול בבלגיה לא משאיר אף אחד אדיש, גם לא את הכוכבים הכי גדולים. הזמרת מיילי סיירוס הגיבה לאירועים בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "ליבי נשבר עבור האזרחים בבלגיה, ליבי נשבר עבור אזרחי העולם. זה לא העולם בו אני רוצה לחיות, אנחנו זקוקים ליותר אהבה ופחות רוע". 

הזמרת התחייבה לפעול עבור תושבי בלגיה, והוסיפה כי תודיע בקרוב מה היא מתכננת לעשות עבורם. גם הזמר בוי ג'ורג' והראפר LL Cool J התייחסו לאירועים ברשתות החברתיות. ג'ורג' כתב כי המחשבות והתפילות שלו הן עבור תושבי בלגיה, LL Cool J הוסיף כי ליבו איתם, וסיים במשפט – "תאהבו אחד את השני".