קצת יותר משנה אחרי שהופיעו בישראל במועדון הבארבי, וכמה חודשים בלבד אחרי מתקפת הטרור הקטלנית במהלך הופעה של הלהקה באולם הבטקלאן בפריז, להקת Eagles Of Death Metal חוזרת להופעה נוספת בארץ. מעבר לנסיבות המצערות, לא מדובר בלהקת מטאל אלא בהרכב רוק המורכבת מג'וש הומי (שחבר גם בלהקת Queens of The Stone Age ועובד על אלבום חדש עם איגי פופ) וחבר ילדותו ג'סי היוז.

רק בחודש שעבר בישרה הלהקה על ביטול הטור האירופאי, כשבועיים לאחר שסולן הלהקה, ג'סי היוז, נפגע בידו במהלך הופעה שהתרחשה בפריז. היתה זו הופעתם הראשונה בעיר האורות מאז הטבח הנורא.

ההופעה בארץ תתקיים בספטמבר הקרוב, בהפקת שוקי וייס, הפעם בהאנגר 11 תל אביב. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 194 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש כאן. 
 
איגלז אוף דת' מטאל הוקמה ב-1998 בקליפורניה על ידי ג'סי היוז וסולן להקת קווינז אוף דה סטון אייג', ג'וש הומי, כשהרעיון לשמה הגיע משילוב שמה של להקת האיגלז עם ז'אנר הדת' מטאל. על אף השם המאיים, EODM אינה להקת דת' מטאל, וסגנונית היא ממוקמת בין רוק קלאסי לגאראז'. למרות שהיא נחשבת כבר למעלה מעשור לפופולרית בקרב חובבי רוק, עיקר פרסומה הגיע לה, כאמור, מהפיגוע הרצחני בפריז ב-13 בנובמבר, שארע כשחבריה ניגנו על הבמה. 89 אנשים נהרגו באותו ערב.