העיטים בדרך לישראל


להקת איגלס אוף דת' מטאל פעילה כבר כמעט שני עשורים, אבל את הפרסום הגדול שלה בעולם, היא רכשה למרבה הצער, בעקבות אירועי הטרור הגדולים שהתקיימו בפריז בנובמבר שנה שעברה. בעת שהלהקה הופיעה באולם המופעים בטאקלאן בבירה הצרפתית, פלשו טרוריסטים למתחם וטבחו למוות ב-89 בני אדם. 
לאחרונה חזרה הלהקה להופיע, ואמש התפרסם כי בחמישה בספטמבר תגיע הלהקה גם אלינו להופעה שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב. ההופעה היא חלק מסיבוב הופעות שיחל באוסטרליה, ימשיך בקנדה וארצות הברית ובהמשך יגיע לאירופה וגם לישראל. 
למעשה, לא מדובר בפעם הראשונה שהעיטים מופיעים כאן אצלנו בארץ - ביולי האחרון הם הופיעו במועדון הבארבי התל אביבי, מי שלא הספיק לתפוס אותם אז - הנה ההזדמנות שלכם - מכירת הכרטיסים כבר החלה.
 

דייב גרוהל למען הדורות הבאים

סולן להקת הפו פייטרס, דייב גרוהל, בהחלט נראה כמו רוקר קשוח, אבל יכול להיות שהסיפור הבא יגרום לכם לשנות את דעתכם. גרוהל התייצב לצד להקת מטאל בריטית צעירה וביקש ממועצת העיר בה הם גרים, שישנו את תקנות הרעש באזור, ויאפשרו להם לבצע חזרות.

דייב גרוהל, סולן הפו פייטרס. צילום: רויטרס
הלהקה פנתה אל סולן הפו פייטרס וביקשה את עזרתו, ולמרבה ההפתעה הוא נעתר בשמחה. במכתב ששלח למועצה וגם פורסם בטוויטר של הזמר, כתב גרוהל: "הובא לידיעתי כי הלהקה מתקשה לפעול תחת תקנות הרעש הנוכחיות. אני מוזיקאי אמריקאי הפעיל כבר 30 שנה, ניגנתי עם להקות כמו נירוונה והפו פייטרס שמכרו יחד למעלה מ-100 מליון אלבומים. כמו מוזיקאים רבים גם אני התחלתי לנגן בגאראג', עבור מוזיקאים רבים זו האופציה היחידה. בשביל דורות המוזיקאים שגדלים אצלכם, אבקש שתשקלו מחדש את ההחלטה". 
טרם התקבלה תגובה מהמועצה המקומית, כך או כך, אין ספק שדייב גרוהל הוא האיש הכי מגניב בסצנת הרוק בעולם.