מאמא דונט פריץ': טל ואביעד שוחחו בתכנית הבוקר שלהם בתחנת הרדיו eco99fm על הסערה החדשה בחייה של מדונה. לאחר שבנה רוקו חצה אוקיינוס ועבר לגור עם אביו הקולנוען גאי ריצ'י, אתמול (ראשון) הנער כינה את עצמו בפרופיל האינסטגרם שלו "בן של כלבה" ועורר מהומה תקשורתית. אקט שנון או מעליב מאוד? השדרנים חלוקים בדעתם: "נכון שהיא כינתה את האבא 'בן כלבה' באחת ההופעות, אבל הילד מלבד שהוא מסכן הוא גם טינאייג'ר בן 16, וכשהם לא מקבלים מה שהם רוצים הם מקללים וצועקים ובועטים, והיא מסכנה. זאת השפלה נורא נורא פומבית וכל הכעס מופנה אליה ולא לאבא. כנראה שכל השנים היא הפגינה אמהות כזאת מטורפת שגרמה לבן שלה בגיל 15 לשנוא אותה כל כך שהוא לא מוכן להיות איתה באותה יבשת". 



ומה עם הילדים האחרים? "היא נחשבה לסלב שמאוד מתפקדת כהורה. עם לורדס היה הרבה יותר קל כי היא הבת של מאמן הכושר של מדונה והם תמיד מופצצים אנדורפינים, הכל 'האפי'. החיים הרבה יותר פשוטים מול האבא, העניין עם מאמנים הוא שהפתרון שלהם לכל דבר הוא כושר: היא התקשרה אליו אמרה 'שמע אני נורא בסכסוך עם אבא של רוקו, לא יודעת מה לעשות' והוא אמר לה 'תעשי סקווטים'". 



לגבי הצד של ריצ'י בפרשה, אמרו: "אביו הקולנוען הנודע עובד על סרט חדש ומדהים עכשיו, בעקבות גירושיו. שים לב: חבורת פושעים ממזרח לונדון מתכננים לבצע שוד אלים, זה סרט על הגירושים, הוא שונה  מכל מה שעשה עד עכשיו, וקוראים לו 'רוק סטוק ושני קנים מעשנים'".