הזמר והבמאי אמיר פיי גוטמן אובחן כחולה בסרטן בבלוטות הלימפה, כך נמסר היום (חמישי) מבית החולים איכילוב בתל אביב. עוד נמסר כי פיי גוטמן מאושפז במערך ההמטולוגי והוא מתחיל לקבל טיפול רפואי אינטנסיבי נגד המחלה. 



פיי גוטמן התאשפז בבית החולים כבר לפני מספר שבועות. במשך תקופה זו הוא עבר סדרת בדיקות מקיפה, ואתמול כאמור הוא אובחן כחולה בסרטן בבלוטות הלימפה. הזמר ביקש למסור הבוקר: ״קיבלתי את הבשורה והאבחון של הרופאים ואני לומד להתמודד איתה. אני אדם מאמין ואופטימי לגבי המשך הדרך שלפני". 



"אני מבקש להודות לבעלי ינאי ולמשפחתי על התמיכה ולכל עם ישראל על העידוד, איחולי ההחלמה וגילויי האהבה שאני זוכה להם בשבועות האחרונים", הוסיף סולן להקת היי פייב לשעבר. "אני מבקש להתרכז עכשיו בהחלמתי ומודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ומאמין שיחד ננצח". 



 



אבחון מחלתו של גוטמן מגיע ימים ספורים לאחר שהופעת האיחוד של להקת היי פייב בוטלה בשל אשפוזו. אחרי שנים של ניסיונות איחוד, המאמצים הבשילו ובחודשים האחרונים הוכרז כי החמישייה תתאחד להופעה לראשונה מזה 16 שנים.

מלהקת היי פייב נמסר: "קיבלנו הבוקר את הבשורה כי חבר הלהקה אמיר פרישר גוטמן אובחן כחולה סרטן בבלוטות הלימפה. בימים אלו אמיר עובר סדרת טיפולים ובדיקות מקיפות ואנו מאחלים לו החלמה מהירה ומודים לכל עם ישראל על התמיכה והדאגה. כולנו שומרים על אופטימיות מרבית ומאמינים כי אמיר יחזור במהרה לחדר החזרות ויעלה עם שאר חברי להקת היי פייב על במת מנורה מבטחים ביוני הקרוב".