אימאן מדברת על בואי

אייקון המוזיקה דיוויד בואי, הלך לעולמו לפני כשלושה חודשים לאחר מאבק במחלת הסרטן. בעשרים וארבע השנים האחרונות היה נשוי הזמר לדוגמנית אימאן, והיום מתגלה כי תקופה קצרה לפני מותו, התראיינה אימאן לרשת הטלוויזיה OWN בבעלותה של אופרה ווינפרי, וסיפרה על מערכת היחסים בין השניים.

בראיון אמרה הדוגמנית כי צריך להבדיל בין הדמות הציבורית לבין האדם הפרטי. "כשאנחנו בבית" הוסיפה, "אנחנו פשוט אימאן ודיוויד". כשנשאלה על הסוד לנישואים מאושרים אמרה כי היא חושבת שהכל עניין של תזמון. "אתה צריך להיות במקום מסוים בחיים בשביל להיות מוכן למערכת יחסים".

לסיום הוסיפה אימאן, שעובדת היום בתחום הקוסמטיקה, כי לא מעט שואלים אותה האם היא נותנת לדיויד עצות בתחום האופנה. "מדובר בדיויד בואי!, כל כולו אופנה", סיכמה אלמנתו של הזמר, ועם זה, בהחלט אי אפשר להתווכח. 





מיתרי הקול של פרדי מרקורי תופסים כותרות

רבים יסכימו שפרדי מרקורי – סולנה של להקת קווין שהלך לעולמו בשנת 1991, הוא אחד הזמרים הגדולים בהיסטוריה. עכשיו מתברר - כי הטענה הזו הוכחה באופן מדעי!

בניתוח מוזיקלי שנערך לקולו של מרקורי התגלה כי הוא למעשה היה זמר בריטון עם מנעד אדיר, ולא טנור כפי שכולם חשבו. תיאוריה נוספת שעלתה דנה בייחודיות שירתו של מרקורי. מסתבר שמיתרי הקול שלו זזו מהר יותר ממיתרי קול של זמרים אחרים, מה שהוליד צלילים ייחודיים שקשה לחקות.

מרקורי הלך לעולמו אחרי מאבק במחלת האיידס והיה אחד מהאומנים הבולטים במאה העשרים, ועכשיו – זה גם מוכח באופן מדעי.

לפלייליסטים והפתעות נוספות היכנסו לאתר Eco99FM.