הצ'ילי פפרס מבטלים

משהו לא טוב עובר על סולן להקת רד הוט צ'ילי פפרס אנתוני קידיס, שאושפז לפני מספר ימים לאחר שסבל מכאב בטן חריף. האשפוז הביא לביטול הופעה של הלהקה – דקות לפני שהייתה אמורה להתחיל. חברי ההרכב עלו על הבמה ובישרו לקהל המאוכזב שההופעה לא תתקיים מסיבות בריאותיות. החברים התנצלו והבטיחו לפצות את הקהל בהמשך.

עם זאת, נראה שהלהקה לא תשוב בימים הקרובים אל הבמה. אמש פורסם באתר הרשמי של הלהקה שקידיס סובל מסיבוך חמור של מחלת השפעת, וגם ההופעה שצפויה להתקיים מחר – לא תתקיים במועד. 

ההופעות הבאות של הצ'ילי פפרס – ב-23 וב-29 במאי, כרגע נשארות במועדן – ובעוד חודש בדיוק צפויים חברי ההרכב לשחרר אלבום חדש, לשמחתם הרבה של המעריצים. נאחל לקידיס בן ה-53 רק בריאות ונקווה לראות אותו על הבמה בקרוב.

כריסטינה אגילרה חקיינית

כריסטינה אגילרה בהחלט תיכנס להיסטוריית המוזיקה העולמית כדיוות פופ מהשורה הראשונה, ואמש היא הוכיחה שהיא גם חקיינית לא רעה בכלל. במהלך אירוח בתכנית של אלן דג'נרס, אגילרה נתבקשה לשחק משחק בו עליה להעביר לאלן את שם הדמות שהוצגה לה – מבלי לנקוב בשם אותה דמות. 

הזמרת לא התבלבלה וכשהופיעו על המסך שמות הדמויות – היא פצחה בשירה וגילתה יכולות חיקוי לא רעות בכלל. בין השמות הופיעו הזמרות אדל, ביונסה, ריהאנה, מדונה, ויטני יוסטון ואחרות – ואת כולן חיקתה אגילרה בצורה מושלמת.

רק את ליידי גאגא לא הצליחה אגילרה לחקות, ואולי בעצם זו המחמאה הגדולה ביותר לגברת גאגא – בעלת אינספור הפרצופים.

ולכבוד העניין, קבלו פלייליסט מיוחד של דיוות, מתוך אתר eco99FM