חדשות המוזיקה – נעמה חן eco99fm

טקס פרסי הבילבורד נערך אמש

 
אמש נערך בלאס וגאס טקס הפרסים השנתי של בילבורד, והזוכים הגדולים הם איך לא – אדל, וגם דה ויקנד. היוצר הקנדי גרף שמונה פרסים בהם שיר, אומן ואלבום האר אנד בי הטובים ביותר, בעוד שהזמרת הבריטית הסתפקה רק בחמישה פרסים. 
 

על הבמה הופיעו ריהאנה, בריטני ספירס, הזמרת קאשה, וגם מדונה עם ביצוע ל-nothing compares 2 U, כמחווה לפרינס. המחווה לא הסתיימה שם, ובהמשך הצטרף אל מדונה גם סטיבי וונדר, וביחד ביצעו השניים את להיטו הגדול ביותר של פרינס - Purple rain. 
 
בפרס זמר השנה זכה ג'סטין ביבר, ואן דיירקשן הם ההרכב של השנה, וסיבוב ההופעות המוצלח ביותר שייך לטיילור סוויפט. ברכות לזוכים! נפגש בשנה הבאה.
 
אדל שוברת שיאים
ואם כבר הזכרנו את אדל, אז לפי הדיווחים האחרונים בתקשורת, הזמרת הבריטית הולכת להפוך בקרוב לאחת הנשים העשירות בעולם.
 
חברת התקליטים סוני מתכוונת לשלם לאדל סכום חסר תקדים של 90 מיליון פאונדים – קצת יותר מחצי מיליארד שקלים, כדי שזו תעבור אליהם. אם אכן תצא אל הפועל – זו תהיה העסקה היקרה ביותר שנחתמה אי פעם – עם אמן בריטי. 
 
הסכום הקודם ששולם לאדל עמד רק על 85 מיליוני פאונדים, וגם הוא נחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה. עוד ברשימת המרוויחים הגדולים תמצאו את רובי וויליאמס שחתם בשנת 2002 חוזה על סך 80 מיליון פאונדים, ו-וויטני יוסטון שסגרה עסקה על סך 70 מיליון פאונדים ב-2001.
 
אנשיה של אדל בחרו שלא להגיב לפרסומים, מקור בחברת סוני מסר כי אדל היא הכוכבת הגדולה של דורנו, והוסיף כי אם אכן תצא העסקה אל הפועל, זה יהיה מדהים. בהצלחה לשני הצדדים!