הלם - טיילור סוויפט וקלווין האריס כבר לא!

עולם המוזיקה בהלם! לפי הדיווחים האחרונים, אחד הזוגות היפים בתעשייה – קלווין האריס וטיילור סוויפט, פירקו את החבילה והשאירו אותנו שבורי לב. ערוץ E! מדווח כי השניים ככל הנראה סיימו את מערכת היחסים המתוקשרת שלהם, על אף שאף אחד מהם לא נתן אישור רשמי לידיעה, והדיווחים מתבססים על מקורבים לזוג שאישרו את דבר הפרידה.

"זה קרה ממש לפני כמה ימים" סיפר המקור, "לא היה פיצוץ בין השניים, פשוט לא הייתה רומנטיקה". קלווין האריס – או בשמו האמיתי אדם ויילס, הוא זה שיזם את הפרידה, טיילור הייתה מעט נסערת, אך השניים עדיין בקשר, סיפר המקורב. 

מקור אחר הוסיף כי הם נמצאים במקומות שונים כרגע, וההופעות הרבות לא מסייעות לרומנטיקה. הייתה תחושה שהם חברים טובים ולא בני זוג. השניים היו ביחד קצת יותר משנה, אנחנו עדיין מתפללים לקאמבק, כך או כך, נאחל לשניים רק טוב, ביחד או בנפרד.

היו ימים. טיילור סוויפט וקאלווין האריס. צילום: אינסטגרם
היו ימים. טיילור סוויפט וקאלווין האריס. צילום: אינסטגרם

ג'סטין מוכר את הראסטות שלו

ג'סטין ביבר תמיד נמצא בכותרות, והפעם, לא בגלל המוזיקה שלו אלא דווקא בגלל... השיער שלו. בחודש אפריל האחרון הזמר גילח את הראסטות שעיטרו את ראשו הבלונדיני, אבל אלה לא נשארו על רצפת המספרה, אלא חזרו עם ביבר הביתה, וכעת, שימו לב, עומדות להיות מוצעות למכירה פומבית, כשכל ההכנסות ילכו לצדקה.

האיש והראסטות. ביבר לפני הקיצוץ. צילום: רויטרס
האיש והראסטות. ביבר לפני הקיצוץ. צילום: רויטרס

הספר של הכוכב היה זה שעידכן את העולם בהחלטה, והוסיף כי הזמר אוהב את התספורת הקצוצה החדשה שלו, והתגובות שהוא מקבל עליה מעולות.
מעריצות ג'סטין ביבר בכל העולם כבר בהיכון, מבטיחים לעדכן, כשתיפתח המכירה הפומבית.