הכינו את הארנקים: האם הכוכבת הכי גדולה בעולם תגיע להופעה או אפילו שתיים ב-26 באוקטובר בפארק הירקון בתל אביב? גורמים בתעשייה מספרים כי שוריינו התאריכים בסוף חודש אוקטובר להופעה של האחת והיחידה - ביונסה.
גיא פינס צייץ אמש בטוויטר וכתב: "קבלו הימור: במשרדי פארק הירקון שוריין תאריך בסוף אוקטובר. למה? אנחנו אומרים - הכינו את הארנקים לביונסה ב-26.10".

באתר הרשמי של ביונסה לא נכתב עדיין דבר על התאריכים הללו, והתאריך האחרון להופעה שלה, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי "פורמיישן" הוא ב-2 באוקטובר בנאשוויל, טנסי. 


 

מבול של הופעות מחו"ל מגיע אלינו בקיץ הקרוב, מכל הז'אנרים ובכל הסגנונות. מלהקות אינדי עכשוויות ועד אייקונים קשישים, ממטאליסטים וראפרים ועד ג'אזיסטים ובלוזיסטים. מלאיקו יווני ועד בוסה נובה ברזילאית. למרות הקריאות החוזרות ונשנות לחרם תרבותי על ישראל על ידי ה־BDS ואמנים כמו רוג'ר ווטרס ובריאן אינו, מיטב האמנים והלהקות, מכל קצוות תבל, ממשיכים להגיע לכאן.



הקיץ הקרוב - אם לא יהיו בלת"מים - מובטח להיות לוהט ועמוס מתמיד, לפחות עד ראש השנה. בישראל צפויים להופיע הקיץ אליס קופר, וויז קאליפה, טיים אימפלה, פארל וויליאמס, אביצ'י, סיה, מוריסי, קווין עם אדם למברט ועוד.