להקת הדג נחש חוגגים שני עשורים רצופים של יצירה, ומוציאים את "שותפים בעם"- אלבום שמיני, שכולל בתוכו שיתופי פעולה עם שורה של אומנים ישראלים. שאנן סטריט ויאיא כהן אהרונוב, חברי הלהקה, פגשו את נעמה חן באולפן ecolife- מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, לראיון מלא תובנות.





בלי ששמנו לב, להקת הדג נחש נמצאת כאן כבר 20 שנה. מדובר באחת מהלהקות המצליחות בישראל וגם הכי ישראליות, שמאוד בולטת ב"שותפים בעם", האלבום החדש, שמייצג את כל סגנונות המוזיקה הישראלית. חברי הלהקה החליטו הפעם להעביר את המיקרופון לשורה של אומנים ישראלים, ועל הדרך הצליחו להגשים כמה פנטזיות מוזיקליות, בדמות אהוד בנאי ויהודית רביץ. כהן אהרונוב: "אנחנו משתפים פעולה עם אומנים רבים כבר הרבה שנים. כל אחד מהחברים גם מפיק וגם כותב לאומנים אחרים, ואמרנו שיהיה מעניין לעשות אלבום כזה שבו נכתוב, נפיק ונארח יוצרים שיבצעו את השיר".


כל שיר קיבל את המפקד שלו, עד שהשיר הגיע להקלטה משותפת של כל הלהקה. האלבום מורכב מאומנים פחות מוכרים, וגם מאומנים שגדלנו עליהם כמו אהוד בנאי ויהודית רביץ, שלעבוד איתם זה סוג של הגשמת פנטזיה. שאנן סטריט: "אני חושב שאחוז גבוה מאומני ישראל ישמחו לעבוד עם הדג נחש, אז רוב האומנים שקיבלו צ'אנס להשתתף באלבום הזה, הסתערו ורצו להיות בעניין. זאת מחמאה גדולה ויש גם תוצאות".



הדג נחש
הדג נחש



בראיון לנעמה חן, מספרים שאנן סטריט ויאיא כהן אהרונוב על תהליך העבודה המסקרן באלבום החדש, על החיבור לישראל, על הטקסטים הביקורתיים, על 20 שנה של יצירה, על הקהל, על הופעות וגם על אלבום חדש שבדרך.


הדג נחש - הופעות קרובות:
28.8  - מופע שקיעה במיני ישראל

ה