להקת TLC מתאחדת


מי לא זוכר את להקת הבנות TLC שנולדה אי שם בתחילת שנות ה-90 באטלנטה ג'ורג'יה, סיפקה לא מעט להיטים כמו no scrubs ו –waterfalls, ומכרה מעל ל-70 מיליון אלבומים?



בשנת 2002, טרגדיה הכתה בהרכב, דמות מרכזית בשלישייה, הזמרת ליסה "left eye" לופז, נהרגה בתאונת דרכים, מה שגדע את המשך קיומה של הלהקה. הבנות אומנם הוציאו באותה השנה אלבום נוסף שהוקדש לזכרה של לופז, אבל מאז, 14 שנים אחרי האירוע הקשה, TLC לא שחררו שירים לרדיו.



בשנים האחרונות שתי הבנות הנותרות חזרו לעבוד יחד, וכעת מתפרסם כי ההרכב ישחרר בקרוב אלבום חדש הכולל חמישה עשר שירים, וכל זה בעזרת קמפיין גיוס המונים שהכניס לבנות כ-150 אלף דולרים שיסייעו במימון האלבום. נמתין לשמוע את התוצאות – אלבום חדש ל-TLC, בקרוב.




מייקל מתהפך בקברו


בשבוע הבא נציין שבע שנים למותו של מלך הפופ מייקל ג'קסון, והיום מתפרסמים דוחות משטרתיים שעוסקים בחיפושים שנערכו בביתו של הזמר בשנת 2003, שהובילו לכך שבשנת 2005, הוא הואשם בהטרדה מינית של קטינים.



לפי הדיווחים נמצאו בביתו של הזמר ספרים המציגים תמונות עירום של קטינים. החוקר שחתום על הדוח כתב במסמך כי מניסיונו נראה כי חומרים מסוג זה שייכים לאדם שנוהג להתעלל בילדים.



התובע המחוזי בתיק אמר בריאיון למגזין "radar" שפרסם את הדוח, כי אין לו ספק שג'קסון היה אשם. נזכיר כי ג'קסון זוכה אז מכל האישומים שעלו נגדו, אך פרסום הראיות שנתגלו בביתו, בהחלט גורם להרהורים מחודשים בכל הפרשה שהסעירה אז, וגם היום, את כל העולם.