שימי תבורי ואשתו יהודית באומן טסו לאמסטרדם כדי להירגע מהסערה התקשורתית סביב הסכסוך ביניהם לבין בניו של תבורי. בראיון מיוחד לדנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" אמרה באומן: "אנחנו באמסטרדם, בדירה של חברים, נהנים, עושים פה מסיבה לחברים שלי משנות העבר. לפחות פה אני רואה שמחה ותמיכה. לאנשים פה ההולנדים זה נראה כל כך פשוט ובארץ לא רואים. בואו נקרא לזה ירח דבש בריחה. אני חייבת לחזור כמה שיותר מהר לבת שלי קארין, או להביא אותה לפה. אבל זה ירח דבש מתוח כי כל רגע מתקשרים אלינו מהתקשורת, וכשאחד הכתבים מראיין את הבן של שימי אתה רואה כמו נחשים מתחת לחול".



"כרגע הבנים שלו מתנכלים לי", טענה באומן, "ומדובר סך הכל בבן אחד, אלירן, שמדליק ומסעיר את כל האחים שלו. בת זוגו אוריאן היא האישיו לכל הבלגן הזה. היא החליטה שיש דברים בגו, שאני כישפתי את שימי, היא לא חושבת שאולי הוא כישף אותי, אלא שאני כישפתי אותו, אני החצי טוניסאית וחצי איטלקייה, ולא נראה לה משהו, לא נראה לה פה ולא נראה לה שם. אני ראיתי את הבחורה הזו פעם אחת. אני בטוחה שזה בגללה. כי כל החברים של שימי הטובים והקרובים אמרו לי בפירוש. היא באה, היא נכנסה אלי הביתה, דפקה בדלת, נכנסה עם כל החמולה, יחד עם אלירן, היא לא מביאה ילדים ממנו, הוא לא מתחתן איתה, היא אובססיבית והיא חייבת השראה. ההשראה זה אני, למצוא שמשהו בי פגום".




 



באומן המשיכה: "היא באה אלינו הביתה וביקשה מהילדה שלי קארין, 26 ק"ג ששוכבת במיטה, ביקשה ממנה בדיקת די. אן. איי. כשאני ושימי היינו אצלו בבית דגן, החוצפנית הזו הגיעה עם אלירן, ושניהם החליטו לקחת את החוק לידיים, ועל זה היא תקבל משפט. הם הגיעו עם בן-אל וביקשו מקארין בדיקת די.אן.איי וזה עבירה על החוק. להיכנס לבית, לראות ילדה עם אנורקסיה קשה מאוד, קארין שכבה במיטה, והגברת ה'דוקטור' ניגשת אליה ואומרת לה 'קארין, אנחנו רוצים לדעת אם את הבת של שימי, את מוכנה שנביא לך רופא שייקח די.אן.איי? הילדה הייתה בשוק, הידרדרה מאז. היא שוכבת עכשיו בבית החולים איכילוב וזה דבר רגיש. מאיפה נכנס להם הרעיון לראש? אני לא יודעת. ממני זה לא הגיע. אני לא אמרתי לאלירן, אוריאן ובן-אל. אני לא הספקתי אפילו להכיר אותם כדי לפתוח את תיבת הפנדורה שלי ולספר דברים".

"הילדים של שימי כועסים כי החמצן נותק", הדגישה באומן. "שימי היה החמצן. יש להם אובססיה. שימי תמיד שם בכל דבר, הוא נתן את הכספים, הוא חילק, הוא הופיע איתם ביחד, הוא חילק את הכספים, והם פוחדים שפתאום, בחורה כמוני, כל כך פשוטה, עם ילדים ובלי כסף. הוא פשוט החליט שהוא עכשיו נותן זמן ובמה לחיים האישיים, מה שהוא הרגיש שלא היה. אז היו גם נשים וכל הנשים לא היו בסדר. אז הרוסייה הזו לא התאימה והבנים אמרו לו לזרוק אותה, כי היא יושבת יותר מדי הרבה זמן, וזו לא התאימה. מי שכן התאימה זו ההיא מלוס אנג'לס, כי היא שלחה להם כספים וכרטיסים ומתנות וקנתה אותם בכסף שלה, אז היא כן התאימה, והיא גרה שם, ואבא לידינו, אז כמה שיותר הפרדה וכמה שיותר את חבל הטבור, צמוד לטבור".

שימי ובן אל תבורי. צילום: יח"צ
שימי ובן אל תבורי. צילום: יח"צ


"אני אישית קיבלתי הודעות מנשים שהיו לו שתוך זמן קצר הם יעיפו אותי", אמרה באומן, "ובאמת בשבוע הראשון שהייתי שם כבר בן-אל התחיל לקטר 'מה זה צריך להיות', ואלירן, הוא בא, יושב מולי, אלירן, ושואל 'תגידי לי, מתי מגיעה הירושה שלך? איזה עורך דין מטפל?'. כן, אני מוכנה להיכנס למכונת אמת. אני הייתי בהלם. ישבתי מולו, 'אז סופיה לורן זו אמא שלך? מרצ'לו מסטרויאני זה אבא שלך? סבתא שלך?'. ועניתי לו מה, לאן אתה חותר? אני רואה אותך בפעם הראשונה, תגיד לי שלום, נעים מאוד, אני לא סילביה זיו מלוס אנג'לס, אין לי כסף, אין לי שום דבר, ואבא שלך קיבל אותי כי הוא אוהב אותי. יש אהבה בעולם, חבר'ה".

"לשימי אין כסף", הדגישה באומן, "שימי היה בלאס וגאס, פרנסה אותו בחורה והוא הימר הרבה ושתה הרבה והוא לא עשה את הצעד הזה בחוכמה, אבל הוא חי. אני לא שפטתי אותו בקטע הזה, אבל זה לא הבית שהוא בנה במו ידיו, ובטח שאני אמא לכל כך הרבה ילדים שעוברת כזה גיהינום פיננסי ומצוקה עם הבת החולה, לא אחשוב לקחת לבן אדם. אם הייתי רוצה לקחת בית הייתי יכולה לקחת מיליוני בתים ויש לי הוכחה חותכת. אתם יכולים להתקשר עכשיו ישירות לאקס שלי, איציק חמרה, ישראלי, שבית המשפט נתן לי את הדירה ואני לא רציתי לקבל את הדירה. הוא גם סיפר את זה בתקשורת. אבל אני לא יודעת, משום מה, איך זה ירד. אני לא בשביל הכסף, אני בשביל, הלב, החום, היופי שבשימי, יש בו כזו אהבה, בגיל הזה זה כבר לא קטע של סקס. אנחנו ישנים ביחד ומחזיקים אחד את השני כמו באמת שני גוזלים. והילדים שלי גם מאוד אוהבים את שימי".



"נכנסה לי ללב, אני באינפוזיה אליה"



"הסערה היא הזו היא סביב זמר, כי שימי היה כל כך מפורסם בקטע של נשים ונישואים. הסערה היא כי אני לא דוגמנית ולא מיליונרית. אבל אני בשבילו הדוגמנית הכי יפה. אני חושבת שמה שהוא מצא בי זה משהו שקט לא כל כך סוער, יש שקט שיכול ללוות גלים סוערים ואהבה. זו אהבה שבאה ממקומות מיוחדים. הייתי נשואה להולנדי ולישראלי ואני פשוט בהלם כי באיזשהו שלב בחיים שלי איבדתי את האמון במושג הזה אהבה. חשבתי שבאמת אין אהבה בעולם. חשבתי שהכל זה אינטרס, שאנשים מתחתנים כי להוא יש הורים עשירים וכי ההיא חתיכה. ומבוגר מתחתן עם צעירה. ועכשיו אני פתאום מרגישה שאני שייכת למשהו שלא עומד על בסיס של אינטרסים או יופי חיצוני או כסף. אנשים לא מאמינים שיש אהבה ממשית, שזה לא ייתכן. כל הפייסבוק שלי מלא, הנייד שלי מלא. כל החברות האקסיות של שימי כותבות לו הודעות נוראיות, 'תגיד לי אתה התחרפנת? השתגעת? מה מצא בה?'. מה הוא מצא בי? יופי. אולי את כל מה שהוא חיפש עד גיל 64 הוא לא מצא. אנחנו מתים אחד על השני".

שימי תבורי הצטרף לשיחה וסיפר: "התאהבתי ביהודית כשבאתי לשתות קפה לפני תשעה-עשרה חודשים אצלה בבית. לפני כן דיברנו שבועיים-שלושה בפייסבוק, אבל הכרנו גם לפני זה, פעם, היינו בקשר. כשבאת אליה ישבתי איתה שעה-שעתיים ופשוט נהניתי ממנה, מהשיחות איתה, דיברנו על כל החיים, ומה את יודעת ומה את עושה היום ומה קורה עם הילדה, והיא הייתה נורא עצובה, והעיניים היפות שלה דיברו. הרגשתי צמרמורות, הלב שלי דפק, התחלתי להזיע, כאילו פגשתי את הסגן של אלוהים, היא נכנסה לי ללב, ומאז ועד היום אני באינפוזיה אליה".

על הסערה סביבם אמר תבורי: "הכל מקנאה. אני פשוט הפסקתי קצת להופיע, אמרתי אני אקח שנה חופש ואעזור ליהודית. לקחתי חופשת התאהבות. ככה התחיל הסיפור. הילדים שלי, כל מילה שהיא סיפרה ואמרה, זה אמת. אני גאה איך שהיא מדברת. היא מדברת חמש שפות. אני אוהב אותה ושימותו כל הקנאים".

באומן סיכמה: "בעקבות הדרמה שהם עשו נולדים עוד דברים ועוד דברים ועוד דברים. שימי כרגע במלחמה עם עצמו איך להתגבר על הקטע שלא יוציאו עוד ועוד סיפורים. זה כואב לו אבל הוא מאוד מאוד כועס. אנחנו חושבים עכשיו ביחד איך אנחנו מתגברים. החלום שלי זה שכולם ישבו ביחד ויקבלו את זה שאבא שלהם אוהב, וישמחו שהוא כבר לא בן 30, 40, 50 וגם לא 60. שיקבלו שאני מטפלת בו ושאנחנו אוכלים ביחד ושרים ביחד ושטוב לו ושהוא לא הולך בלילה לישון לבד. אני אומרת לשימי, אתה לימדת את הילדים את הצעד הראשון שלהם, הם לא ילוו אותך בצעדים האחרונים? בשנים האחרונות, הם לא ילוו אותך? תשמחו, קיבינימט". על כיסוי הראש שלה הוסיפה: "כיסוי הראש הוא מסיבה שאני לא רוצה להיכנס אליה. יש לי טיפולים די קשים, אני עוברת משהו. אבל זה לא הדת. הדת נמצאת אצלי בלב, אני אישה ששומרת".