אלי גולדינג מבטלת

לא קל להיות אלי גולדינג. הזמרת התראיינה לאחרונה למגזין "evening standart" הלונדוני, וסיפרה כי היא נאבקת בתשישות קשה, ואף הייתה קרובה מאוד לאבד את קולה לצמיתות.



הזמרת בת ה-29 עלתה לבמה כמעט 100 פעמים במהלך השנה האחרונה, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה, וכעת, לאור מצבה הקשה, ההופעות המתוכננות בפינלנד ולטביה – לא יתקיימו.



גולדינג סיפרה כי רופאה האישי עדכן אותה כי אם תבחר להופיע בסוף השבוע הקרוב, ישנה סבירות גבוהה כי קולה לא יתאושש. "אני עובדת קשה מאוד" אמרה גולדינג, "ואני לא נוהגת לבטל הופעות אלא אם אני באמת חייבת, והפעם הרופא שלי אמר לי – אלי, הקול שלך נשחק".



ההופעה הבאה מתוכננת להתקיים בשיקגו בסוף החודש, ובהמשך תגיע הזמרת אל אוסטרליה וניו זילנד. נאחל לה רק בריאות והתאוששות קלה.








מיק ג'אגר מתחדש

נסיים עם ברכת מזל טוב לסולן להקת ה'רולינג סטונס' מיק ג'אגר, שיחגוג בסוף החודש יום הולדת 73, ואף יהפוך בקרוב לאבא – שוב, לאחר שבסוף השבוע פורסם כי זוגתו של הזמר, נמצאת בחודשי היריון ראשונים.



מלאני האמריק בת ה-29 ומיק ג'אגר נמצאים בזוגיות מאז שנת 2014, על אף פער הגילאים העצום - 43 שנים. לג'אגר שבעה ילדים מחמש נשים קודמות איתן היה מצוי בקשר, טווח הגילאים שלהם נע בין 17 ל-45, ואם כל זה לא מספיק – הזמר הוא גם סבא גאה לשני נכדים.



ההיריון הזה מגיע פחות מחודשיים אחרי שחבר נוסף ב'רולינג סטונס' הפך גם הוא שוב לאבא – הגיטריסט רוני ווד שזכה להגדיל את המשפחה בזוג תאומים – במקרה שלו, יומיים לפני גיל 69.



אז נאחל מזל טוב לבני הזוג ג'אגר, ורק נחת מהתינוק – או התינוקת החדשים שיצטרפו בקרוב למשפחה.