מי בא לחגוג עם אובמה?

ביום שישי האחרון חגג הנשיא האמריקאי ברק אובמה יום הולדת 55, ולא מעט מפורסמים הגיעו לברך. מגזין פיפל פירסם הבוקר כי בין המוזמנים יכולתם למצוא את קנדריק לאמאר, ביונסה וג'יי זי, הזמר ג'ון לג'נד, סטיבי וונדר שהפציע על הבמה, והזמר אשר שעלה גם הוא להופיע.



לאמאר מכיר את הבית הלבן מקרוב. למעשה, זהו ביקורו השלישי השנה, לאחר שבתחילת השנה נפגש עם הנשיא לשיחה אישית, ובחודש שעבר הופיע בבית הלבן כחלק מאירועי יום העצמאות האמריקאי. עכשיו כאמור הגיע לחלוק כבוד לנשיא שהכריז בעבר כי הוא הראפר האהוב עליו.



מערכת היחסים בין אובמה לבני הזוג ביונסה וג'יי זי החלה עוד בשנת 2008 כשאובמה התמודד לנשיאות והשניים ליוו בקולם את המירוץ שלו לתפקיד. על אף האיפול התקשורתי – אחת האורחות העלתה תמונה מהאירוע לאינסטגרם, איחלה לנשיא מזל טוב וציינה כי אובמה בהחלט יודע לארגן מסיבות. גם אנחנו מצטרפים לברכות – מזל טוב ברק!


התרומה הנדיבה של The Weekend

שימו לב למחווה הנדיבה של The Weekend, הלוא הוא אבל מקונן טספייה, שהחליט לתרום סכום בהחלט מרשים – 50 אלף דולרים לאוניברסיטה של טורונטו, וכל זאת כדי להקים במקום תוכנית ללימודי התרבות האתיופית. אם אתם תוהים מה הקשר בין הזמר הקנדי לבין התרבות האתיופית, נספר כי הוריו של טספייה היגרו מאתיופיה לקנדה בשנות ה-80, והזמר מתגאה מאוד ומחובר מאוד לשורשיו האתיופיים.

מהארגון אליו נשלחה התרומה נמסר כי התוכנית צפויה להיפתח כבר בשנה הבאה – באוניברסיטה של טורונטו קנדה, והסיוע של הזמר יעזור בשימור התרבות ובהפצתה אל שאר חלקי האוכלוסייה. שאפו!