לישון עם אלביס

בעוד יומיים נציין 39 שנים למותו של מלך הרוק'נרול אלביס פרסלי, ובסוף השבוע פורסם ברחבי העולם כי גרייסלנד - אחוזתו המפורסמת של הזמר הממוקמת בממפיס, הולכת לעבור שיפוץ מקיף בעלות של 137 מיליון דולרים.



לאחוזתו של פרסלי יתווסף אגף נוסף בגודל של יותר מ-18 דונמים, בו יוקם בית מלון שם יוכלו להתארח כל אותם אלפים רבים של מבקרים, שפוקדים את האחוזה בה התגורר הזמר, שכיום מתפקדת כמוזיאון.





במתחם החדש יוצגו תערוכות עם פריטים מחייו של הזמר הנערץ – כך שאם אתם מעריצים אמיתיים, זו ההזדמנות שלכם להיות הכי קרובים שאפשר לדמותו של אלביס.



בבית המלון 450 חדרים, והפתיחה המשוערת קרובה מתמיד – 27 באוקטובר, מהרו לשריין מקומות‼



the weekend ממשיך לתרום


בשבוע שעבר סיפרנו לכם על תרומתו הנדיבה של the weekend לתוכנית ללימודי התרבות האתיופית באוניברסיטה של טורונטו – תרומה של 50 אלף דולרים, וכעת אנחנו מגלים כי הזמר – ממשיך בפעילות הפילנתרופית.



ארגון בשם Black Lives Matter יזכה לקבל מהזמר צ'ק שמן במיוחד על סך 250 אלף דולרים, כך לפי הפרסומים האחרונים. הארגון הוא תנועה אקטיביסטית שקמה ב-2013, ומוחה נגד אלימות כלפי שחורים – בעיקר מכיוון גורמי האכיפה, ומערכת המשפט שלטענתם פועלת באי שוויון גזעי.





נראה ש-the weekend פעיל ומעורב בכל המתרחש באמריקה, ולאחרונה - לאחר שני מקרים נוספים של הרג אזרחים אמריקאים כהי עור על ידי המשטרה, צייץ הזמר כי הגיע הזמן לשינוי. "אנחנו יכולים לעמוד מהצד ולהתבונן, או לעשות משהו בעניין. הזמן הוא עכשיו!". לפי הפרסומים האחרונים, הזמר בהחלט עומד בהבטחתו. ישר כח!