בסוף החודש תגיע הזמרת מריה קארי אל אחד המלונות הנחשבים בלאס וגאס, למספר הופעות שמתקיימות כחלק מהטור שלה בצפון אמריקה. קארי ידועה כזמרת בעלת מערך יחסי ציבור משומן היטב, ולצורך קידום ההופעות הצטלמה בכמה פוזות חושפניות במיוחד שהועלו בקמפיין שלטי חוצות ברחבי העיר.


על אף התמונות המחמיאות, יש לא מעט אנשים שלא אהבו את הצילומים הפרובוקטיביים של הזמרת, והחליטו להסיר את שילוט החוצות הבוטה לטענתם.



בין המסירים תמצאו שני נמלי תעופה בקליפורניה, וגם את המלון בו תתקיים ההופעה, שהודיע כי הצילומים יעברו צנזורה וטשטוש. כמובן שאצל קארי הכל חייב להיות בגדול, וגם במקרה הזה, ההערכות מדברות על סכומי כסף גדולים במיוחד שנשפכו על הקמפיין. מריה מצידה אינה מוכנה שיבוצעו בתמונות שינויים, ולכן הקמפיין היקר ככל הנראה ייגנז.



המעריץ המטורף של דיויד גואטה

את חופשת הקיץ שלו מבלה אחד התקליטנים העסוקים בעולם - דיויד גואטה, בביתו שבאיביזה, שם נהנה המפיק משלל מסיבות וחופים זהובים, אך הפעם, החופשה הנוכחית הייתה קצת פחות מהנה וכמעט הסתיימה באסון.



לפי הדיווחים האחרונים בעולם, ביתו של גואטה נפרץ על ידי גבר החשוד כמעריץ מטורף, ואם זה לא מספיק - אז זו הפעם השנייה שאותו מעריץ פורץ לביתו של הדי ג'יי הצרפתי. בפעם הקודמת הוא הונה את עוזרת הבית וגרם לה להאמין כי הוא חבר של גואטה, הפעם הוא פשוט פלש אל אחוזתו של המפיק.


אבל סוף טוב הכל טוב - הפורץ נתפס על ידי המשטרה במועדון לילה מקומי, לאחר שטיפס על הגדר המקיפה את המבנה כשסכין בידו. כלי הנשק לא נמצא, אך מה שחשוב הוא שלגוואטה - שלום.