נפתח עם הוצאה מחודשת ומרגשת במיוחד לשירם של הבלאק אייד פיז - where is the love, ששוחרר אמש בביצוע מחודש ובהשתתפות אומנים רבים, והמטרה – לתמוך בשלום ולומר לא לאלימות. על אף שהלהקה התפרקה באופן רשמי לפני כחמש שנים, חבריה החליטו להתאחד לטובת הפרויקט המשותף, וגם לצרף כמה חברים מוכרים נוספים מתעשיית המוזיקה כמו ג'סטין טימברלייק, מרי ג' בלייג', אשר, סנופ דוג ואחרים.


ב-2003, כשיצא השיר לראשונה, שאלו בו חברי הלהקה, איפה האהבה? בתגובה לסוגיות פוליטיות וחברתיות שהסעירו את העולם בימים ההם. הסוגיות האלה כך מסתבר, עדיין רלוונטיות, גם אם חלפו 13 שנה. בקליפ נראים אותם אומנים מבצעים את השיר כשברקע תמונות אלימות לא פשוטות, ומראות קשים שכולנו מכירים ממהדורות החדשות. ברקע נשמעות מילות השיר – "אנשים נהרגים, ילדים נפגעים, האם נוכל ליישם את מה שאנחנו מטיפים, או שנפנה את הלחי השנייה? אלוהים, שלח לנו הדרכה מלמעלה, אנחנו תוהים, איפה האהבה?"

חברי הלהקה הוסיפו כי הם קוראים לאזרחי העולם להפסיק את השנאה והאלימות שמובילה לכל כך הרבה מקרי מוות ברחבי העולם. יישר כח!

פינק פלויד - התערוכה

אם אתם נמנים עם קהל מעריצי פינק פלויד, מהרו להזמין כרטיסי טיסה ללונדון, שם תתקיים בשנה הבאה תערוכה ענק יוצאת דופן, שסוקרת את היסטוריית הלהקה האגדית.
התערוכה תתקיים במוזיאון ויקטוריה ואלברט בבירה הבריטית, ולפי הפרסומים, מדובר בחוויה רב חושית, המשלבת מסע תיאטרלי דרך עולמם המופלא של חברי הלהקה.
"הפינק פלויד היו הראשונים שחיברו בין מוזיקה לאפקטים ויזואליים" סיפר מנהל המוזיאון, "התערוכה תציג את החיבור הזה, ותשלב חומרים מהארכיון הפרטי של חברי הלקה, עם חומרים הקיימים ברשות המוזיאון ולא נחשפו מעולם". מחיר הכרטיסים ינוע בין 20-24 פאונד, התערוכה תיפתח ב-13 במאי 2017, ותסתיים באחד באוקטובר. אל תפספסו!