על אף שתואר ה"מלכה" שמור למלכה האם מדונה (שחגגה גם היא יומולדת לא מזמן) אין ספק שביונסה קוטפת בקלות את תואר נסיכת הפופ הבלתי מעורערת. ביונסה, או אם תרצו - ביונסה ג'יזל נואלס קרטר, פרצה לחיינו באופן רשמי בשנת 1998 עם אלבום הבכורה של הדסטניז צ'יילד (על אף שההרכב הוקם כבר בשנת 1990 כשביונסה הייתה בת 8 בלבד!), ומאז הספיקה לכבוש כל פסגה אפשרית ולהפוך לאחת הזמרות הגדולות בעולם.







אם חשבתם שאתם מכירים את ביונסה, תחשבו שוב. מסתבר שיש פרטים בביוגרפיה של הזמרת שגם אנחנו לא ידענו שקיימים, ובדיוק בשביל זה – הנה חמישה דברים שלא ידעתם על ביונסה:

1.
ביונסה אלרגית לרוב הבשמים שנמכרים כיום על המדף. זה לא מנע ממנה כמובן להשיק ליין בשמים, שמתווסף לליין הבגדים והנעליים שלה. היא אומנם לא יכולה להשתמש בהם, אבל אל תדאגו לה – חברות הקוסמטיקה לא אומרות לא כשמדובר בביונסה, וכשהיא רוצה להתקשט בריח מסויים, הם דואגים להשמיט את הרכיבים שגורמים לה לאלרגיה. ככה זה כשאת נסיכת פופ.

2. אם יוצא לכם לראיין את ביונסה – שימו לב טוב טוב למה שאתם כותבים עליה אח"כ! הזמרת דואגת לתעד כל ריאיון שמתקיים איתה ולשמור בארכיון מיוחד, כך שאם סילפתם משפט שהכוכבת אמרה, היא מיד תוכל לשלוף את המשפט המקורי, ולהביך אתכם בפרהסיה. אל תסתבכו עם ביונסה!

3. הקריירה של ביונסה החלה באופן רשמי כשהייתה בת 7 בלבד. הזמרת הצעירה השתתפה בתחרות כישרונות ובחרה לבצע את השיר ‘Imagine’ של ג'ון לנון. מיותר לציין שהיא זכתה כמובן במקום הראשון.

4. מסתבר שביונסה היא מחיית השפה ה… אנגלית! ביטוי שגור ומוכר מאוד בפי כל דובר השפה הוא “bootylicious” שמשמעותו – בעל(ת) ישבן וקימורים נאים ועגולים. המילה הזו הומצאה על ידי הזמרת, הפכה לשיר מוכר של הדסטניז צ'יילד, ושימו לב לזה – נכנסה באופן רשמי למילון אוקספורד הנחשב. אליעזר בן יהודה – מאחורייך!

5. על אף שמוזיקלית – ביונסה היא זמרת פופ לכל דבר, אם תשאלו אותה מה היא מעדיפה לשמוע באוזניות שלה, התשובה תהיה דווקא – רוק! האומן האהוב עליה הוא פיטר גבריאל, בעיקר בגלל הקול ה"טהור" שלו כהגדרתה.

אז מזל טוב ביונסה! אם אתם רוצים לשמוע סט מעולה עם מיטב הלהיטים של הנסיכה שחוגגת היום 35 – קבלו סט חגיגי שערכו במיוחד לכבוד הזמרת ב-eco99fm: