הכינו את המזומנים, מכירה פומבית גדולה מהחיים יוצאת לדרך: מכירות פומביות הן עניין שבשגרה ומתרחשות כל הזמן. אבל יש מכירות פומביות ויש מכירות פומביות... שריינו ביומן את יום שבת, חמישי בנובמבר, אז תתקיים מכירה מיוחדת של פריטים נדירים במיוחד השייכים למוזיקאים הגדולים בהיסטוריה.  אחד הפריטים שתמצאו שם הוא גיטרת הגיבסון הנדירה של פרינס, שעמוסה בשרבוטים של הזמר המנוח. הגיטרה צפויה להימכר בסכום של 40 עד 60 אלף דולרים.


פריט נדיר נוסף הם מסמכי מעצר של ג'ימי הנדריקס המנוח, שנעצר בשוודיה ב-1968, לאחר שהתפרע בחדר המלון בו שהה וגרם לנזקים כבדים. 24 העמודים, הכוללים כמובן גם את חתימתו של הזמר צפויים להימכר ב-20 עד 30 אלף דולרים. במכירה תוכלו למצוא פריטים נדירים נוספים של האמנים רבים – מג'ון לנון ויוקו אונו, דרך יו 2 ונירוונה ועד מיק ג'אגר ומייקל ג'קסון. המכירה תיפתח עוד קצת פחות מחודש, הגיע הזמן להתחיל לחסוך.



לכבוד מכירת הגיטרה של פרינס, נסיך הרוק אנד רול שהלך לעולמו השנה, הכנו לכם סט מיוחד







גרין דיי – עכשיו הסרט:
 




להקת הפאנק רוק האמריקאית, גרין דיי, נמצאת בתקופה לא רעה בכלל לאחר שבסוף השבוע שיחררה אלבום חדש, וכעת אנחנו מגלים כי אלבום הקונספט של ההרכב – American Idiot שיצא ב-2004 יהפוך בקרוב מאוד לסרט קולנוע. האלבום מספר את סיפורו של נער בשם ג'ימי שמתאהב בבחורה, הופך בעקבותיה לפאנקיסט, ומשם העלילה מתגלגלת למחוזות בלתי צפויים. האלבום זכה בשבעה פרסי גראמי ונמכר במיליוני עותקים ברחבי העולם.





ב-2009 סיפור הקונספט מאחורי האלבום הפך למחזמר, שאף הציג בברודווי וב-2013 הוחלט לעבד את האלבום לתסריט. המעריצים המתינו בסבלנות, וכעת - שלוש שנים מאוחר יותר, סולן גרין די, בילי ג'ו ארמסטרונג אישר כי רשת HBO הצטרפה לפרויקט שיוצא סוף סוף לדרך.

ארמסטרונג סיפר כי הוא עצמו צפוי לגלם תפקיד קטן והוסיף - "התסריט נמצא בשכתובים אחרונים, לא ברור מתי בדיוק יתחילו הצילומים, אבל יש אור ירוק וכולם עובדים במרץ". בהחלט יש למה לצפות!