אייל גולן משחרר את "בלי להתכוון", סינגל שני לקראת אלבום חדש. הציפיה האינסטינקטיבית מ"הזמר הלאומי" פלוס בלדת געגועים - לקראת ספיישל לחורף הקר היא לא פחות מלהיט. האמנם? לגולן יש ארגז כלים להפוך כל שיר ללהיט. לרוב הוא גם עושה את זה. אך למרות העיבוד המהמם (יעקב למאי), הלחן (סתיו שמש) הקליט וקולו המיוחד, גולן לא מצליח להרים את השיר לרף העליון.



יכולותיו הווקאליות והטכניקה שבה ניחן, לא באות לידי ביטוי והשיר נשאר רדום, לא חודר כמו חץ ללב, ובלי להתכוון מאכזב גולן עם שיר שבלוני.





פאר טסי מארח את אלון דה לוקו עם "שתיתי", סינגל שני מאלבומו הרביעי. לא ברור כמה ומה שתה טסי, שגרם לו להוציא שיר כל כך ירוד וילדותי. נדמה שטסי לא מצליח לשחזר את ההצלחה של להיטו "דרך השלום", ומחפש להיט בנרות. במקרה הזה גם קולו הערב ופוזת "מלך העולם" לא יעזרו. גם החיבור עם דה לוקו לא מיטיב עמו. נהפוך הוא. כשתחלוף החמרמורת, נקווה שטסי יתפכח וילמד מהטעות שעשה. 





עומר אדם משחרר את "פוליטיקה וסקס", סינגל לקראת אלבומו החדש שיצא בתחילת 7102. חרף גילו הצעיר, לאדם יש יכולת שאין להרבה ותיקים ומנוסים ממנו. אחת מהן היא, ללא ספק, בחירת השירים הנכונים. הוא פשוט יודע לבחור את השיר המתאים לו, לתת את הטאץ' המבריק בעזרת טכניקת הגשה, צבע קול ייחודי והמון בגרות.



ואכן גם הפעם אדם נותן עבודה נפלאה בביצוע השיר, שומר על דינמיקה התפתחותית לאורך כל השיר, מעביר את תחושת המלנכוליה ומטפס בסולם לשיאי רגש חדשים.





הזמר הוותיק נתי לוי, הנחשב לאחד ממולידי ומובילי הז'אנר הי"ת (ר"ת: ים תיכוני), מוציא לקראת אלבומו החדש, סינגל נוסף, "דברים פשוטים": בלדת אוהבים שמתלבשת בול על לוי, שמגיש את הטקסט ברמה רגשית כל כך גבוהה, שאי אפשר לא להזדהות עם כל מילה. אין ספק, קולו המדויק של לוי הולך ומשתבח עם הזמן. פשוט תענוג לאוזניים.