הלימודים באקדמיה עשויים להיות לעיתים משעממים, עם קורסים מיושנים ומרצים מעייפים. אם תיאוריות מלפני 100 שנה ושיטות מחקר שאף אחד לא מבין פחות מדברות אליכם, שימו לב לקורס החדש שייפתח בקרוב באוניברסיטת ג'ורג'יה. ד"ר רג'ינה בראדלי, מומחית בשפות, ספרות ופילוסופיה מציעה לסטודנטים שלה קורס שיעסוק בלהקת אאוטקסט ועליית ההיפ הופ בדרום ארה"ב.



בראדלי כותבת בימים אלה ספר על הלהקה, והמתעניינים בשיעור יכולים לצפות לסילבוס שכולל נושאים כמו איך המחשבות של חברי הלהקה על הדרום והאוכלוסייה הדרומית, השפיעו על כותבים מהדרום. עבודת הסיום בקורס תהיה סקירה של אחד מאלבומי ההיפ הופ של אאוטקסט – אם תתעקשו, המרצה תאפשר גם חקר אלבומים של הרכבים אחרים במקרה הצורך.

 בואי מחפש בית חם 



יכול להיות שאת דאנקן ג'ונס אתם לא כל כך מכירים. את אבא שלו לעומת זאת – אתם בהחלט מכירים, ואפילו טוב מאוד. בנו של הזמר המנוח דיויד בואי, החליט להירתם למאמץ ולנסות ולסייע לכלב הקרוי על שם אביו, למצוא משפחה מאמצת. דאנקן שיתף את מאות אלפי העוקבים שלו בטוויטר בסיפור העצוב על הכלב בן השלוש, שנקרא בואי בגלל שגם הוא, כמו הזמר המפורסם סובל מהטרוכרומיה – תופעה שגורמת לצבע עיניים שונה בכל עין. בדיוק כמו הזמר, גם במקרה של בואי הכלב, עין אחת שלו חומה, והשנייה – כחולה.



הכלב שוהה מאז חודש נובמבר במרכז לכלבים בווילס אנגליה, ומתקשה למצוא משפחה מאמצת – דווקא בגלל צבע עיניו החריג. אחת מעובדות המקום ציינה כי מאות מאמצים פוטנציאליים חלפו על פניו – ואיש לא הביע עניין. במרכז מקווים שדווקא ביום שישי ה-13 – יום שלרוב אינו מסמל טובות – מזלו של בואי הכלבלב ישתנה, ומישהו יגיע לאמץ אותו.



אתמול צוין יום הולדתו של הזמר המנוח דיויד בואי שהלך לפני שנה לעולמו – למעשה, תאריך מותו הרשמי של בואי יתקיים מחר, בתקווה שאולי לזכרו – יימצא בית חם ואוהב, לבואי הכלב. סמסטר א' בלימודי אאוטקסט.