הזוג החדש בביצה נחשף: הרשת גועשת ביממה האחרונה בעקבות פרסום באתר TMZ המציג את הזמר המצליח דה וויקנד, ואת הזמרת המצליחה סלינה גומז, כשהם נראים קרובים במיוחד.



דה וויקנד, שיחגוג בקרוב יום הולדת 27, וגומז בת ה-24 נצפו כשהם מנסים להתחמק מצלמי הפפראצי מחוץ למסעדה בסנטה מוניקה, מה שהוליד גל שמועות לגבי מערכת יחסים בין השניים.



על אף שאף אחד מהם לא אישר את הידיעה על מערכת יחסים, קשה להישאר אדישים לתמונות, וגם לא לנשיקה הלוהטת בין דה וויקנד לגומז. השניים אינם זרים אחד לשנייה, שכן עד לאחרונה הזמר היה במערכת יחסים ארוכה מאוד עם – שימוש לב: חברה קרובה של גומז. הקשר הסתיים בנובמבר האחרון, אז גם הוציא הזמר את אלבומו השלישי starboy.



המעריצים של השניים הגיבו בתדהמה לחיבור, בין הציטוטים הנבחרים: "המדינה שלנו מתפרקת ועכשיו סלינה גומז ודה וויקנד יחד? מה לעזאזל קורה פה?" שאלה טובה.




הקרפנטרז נגד חברות התקליטים: יותר מ-30 שנה לאחר שלהקת הקרפנטרז הפסיקה את פעילותה המוזיקלית, ריצ'ארד קרפנטר, החצי הגברי של הצמד החליט לתבוע את חברת התקליטים יוניברסל על סכום של מיליונים שלטענתו שייכים לו בתמלוגים.

קרפנטר זוכה הגראמי, הגיש תביעה על סכום של שני מיליון דולרים בשמו ובשם אחותו קרן שהלכה לעולמה ב-1983. התביעה מגיעה אחרי פסיקה משנת 2010 לפיה מוזיקה הניתנת להורדה באמצעים הדיגיטליים השונים הניתנים בתשלום, מחייבת בתשלום גבוה יותר עבור האומן.

קרפנטר טוען בכתב התביעה כי המוזיקה של הלהקה זכתה לכמות הורדות חסרת תקדים לאורך השנים, והגיע הזמן שהוא ואחותו המנוחה יקבלו את מה שמגיע להם. עורך דינו מסר כי חבל שהקרפנטרז נאלצו להגיש תביעה על עניין שכבר הוכרע בבית המשפט, וחברות התקליטים ממשיכות לסרב ולהכיר בו.