קורט קוביין נחשב לאחד הסמלים הגדולים של מוזיקת הרוק בעולם, ועל אף שהלך לעולמו לפני 23 שנים, הוא עדיין נתפס בעיני הקהל כאחד הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים. כעת, במרכזו של סכסוך משפטי מתוקשר, נמצאת מי אם לא – הגיטרה המפורסמת של קוביין, איתה הופיע במופע האנפלגד המפורסם של רשת MTV בנובמבר 1993 – כמה חודשים לפני מותו, והיא גם הייתה כלי הנגינה האחרון עליו ניגן הזמר המנוח.



התובעת היא לא אחרת מאשר בתו של קוביין - פרנסס בין קוביין, שתובעת את בעלה לשעבר אייזאה סילבה, בדרישה כי ישיב את הגיטרה של אביה. השניים התחתנו בחתונה מצומצמת בשנת 2014, והנישואין החזיקו 21 חודשים בלבד.



סילבה טוען כי קיבל את הגיטרה כמתנה לחתונה, בזמן שקורטני לאב – אלמנתו של קוביין ואמה של פרנסס טוענת כי מדובר בנכס משפחתי בעל ערך אדיר. כל שנותר לנו הוא להמתין להכרעת בית המשפט. 



 


האם מדונה מאמצת ילדים נוספים?

מדונה נמצאת לא מעט בכותרות בתקופה האחרונה, ככה זה כנראה כשאת אחת הזמרות החשובות בעולם כבר יותר משלושה עשורים. והפעם, לפי השמועות, הזמרת החליטה לאמץ ילדים נוספים מהמדינה האפריקאית מאלאווי.

אתמול פורסם ברחבי הרשת כי כוכבת הפופ הופיעה בפני שופט במאלאווי, כשלצדה שני ילדים שהיא מבקשת לאמץ. דוברת בית המשפט מסרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי בית המשפט בוחן את המקרה והוא זה שיחליט האם מדונה יכולה לאמץ את הילדים.

עם זאת, כשנשאלה על ניסיון האימוץ, היא הכחישה את הסיפור, ומסרה בעזרת היחצ"נית שלה כי היא אכן נמצאת בביקור במאלאווי, אך מטרתו היא ביקור בבית חולים לילדים ועבודות צדקה, וכי השמועות אינן נכונות. 

התהייה של כלי התקשורת אינה מופרכת, מאחר והזמרת ביקרה במדינה לא אחת בעבר, ואף אימצה שני ילדים אפריקאים – בנה דיוויד אומץ ב-2006, ובתה מרסי ג'יימס אומצה ב-2009.

מדונה. צילום: GettyImages