מלך הרוקנרול אלביס פרסלי, הלך לעולמו אומנם לפני 40 שנה, אך מטוסו הפרטי הוצע למכירה פומבית רק עכשיו, אחרי שהמתין על מסלול ההמראות בשדה תעופה בניו מקסיקו במשך שנים רבות. המטוס הפרטי ששימש את פרסלי, נמכר אמש באירוע מכירות פומבי שהציג פריטים שהיו שייכים לכמה מהאנשים המפורסמים בעולם. המטוס נמכר בסכום של 430 אלף דולרים, לקונה שהעדיף להישאר אלמוני.



בית המכירות מסר כי חלקו הפנימי של המטוס עוצב על ידי אלביס עצמו ועשוי מעץ, המושבים מרופדים בקטיפה אדומה, וגם השטיח במטוס צבוע אדום. המטוס יוצר ב-1962, אך נכון להיום אינו יכול לטוס, מאחר והמנוע שלו אינו פעיל, וגם תא הטייס זקוק לשיפוץ. 




כמה עלתה האחוזה של The Weekend?


ואם כבר ברכישות מוגזמות עסקינן – אז קבלו את הקנייה האחרונה של The Weekend – בית בלוס אנג'לס בשווי מיליוני דולרים. נראה שהזמר בהחלט מרוויח לא רע בכלל, אם היה מוכן להוציא 20 מיליון דולר על אחוזה מפוארת שיושבת על שטח של 12 דונמים. הבית עצמו בגודל של יותר מ-1,100 מטרים רבועים, ובתוכו 9 חדרי שינה, 11 חדרי אמבטיה וגם מטבח מפנק במיוחד.

אם חשבתם שזה הכל, אתם בהחלט טועים. בבית תמצאו גם מרתף יינות, אולם קולנוע, חדר כושר, ולאונג' מיוחד בו ניתן להאזין למוזיקה. בחלקו החיצוני של הנכס ישנה כמובן בריכת שחייה עם מים מלוחים, ולאונג' נוסף באוויר הפתוח. גם זוגתו של The Weekend – הזמרת סלינה גומז רכשה לאחרונה בית, רק במחיר צנוע הרבה יותר - קצת יותר משני מיליון דולרים. בקיצור, לא רעים חייהם של המפורסמים והעשירים.