לא ברור מה עובר על שון קרטר, מוכר לכולנו בשם ג'יי זי בתקופה האחרונה. אנחנו מבינים שביונסה הפכה אותו בין לילה לאב לשלושה ילדים, ושבקרוב ייצא לו אלבום חדש. נראה שבכל זאת, על אף האקשן בחייו, לראפר מעט משעמם, אחרת קשה לנו להסביר מדוע בחר לשנות את שמו – שוב. מסתבר שעד כה הזמר כתב את השם Jay בכתיב מלא ובאותיות קטנות, ולאחריו הופיעה האות Z. בשינוי הנוכחי המילה JAY תיכתב באופן מלא שוב, אבל הפעם – באותיות גדולות, ועם מקף מיד אחריה (JAY-Z).





התבלבלתם? גם אנחנו. מסתבר שזה לא השינוי הראשון בשמו של ג'יי זי שעד לפני מספר שנים, השתמש במקף קטן שהפריד בין שני חלקי שמו, שנכתבו אז, באותיות קטנות (Jay-z). 


מגזין בילבורד החליט לפרסם בעקבות השינוי, כתבה על ראפרים נוספים ששינו את שמם, והרשימה – מפתיעה במיוחד. לפי הפרסום, הראפר Tupac כינה את עצמו בתחילת הדרך MC New York, ואפילו הוציא שיר תחת השם הזה. יריבו, הראפר Notorious B.I.G, נקרא Biggie Smalls על שם דמות בסרט שאהב, אך נאלץ לשנות את השם לאחר שנתבע על ידי השחקן בסרט. 

אחד הראפרים ששינו את שמם הכי הרבה פעמים הוא פאף דדי, שלמעשה, קורא לעצמו היום רק דדי, אך בעבר נקרא גם פי דדי, ואפילו Puffy. ושימו לב לראפר סנופ דוג ששינה לרגע את שמו ב-2013 ל-Snoop Lion, כששחרר אלבום רגאיי תחת שם, מעט שונה. אחרי כל זה, פתאום השינוי של ג'יי זי, לא נראה כל כך גרוע, אה?!