רגע לפני ה-VMA, טקס פרסי הוידאו קליפים של ערוץ MTV שייערך הלילה, שחררה בסוף השבוע האחרון הזמרת טיילור סוויפט שיר ראשון מתוך אלבומה הבא ‘Reputation’ שצפוי לצאת בעשרה בנובמבר. הסינגל נקרא "Look What You Made Me Do" והוא מציג את הזמרת באור אחר לגמרי – לא עוד טיילור העדינה והנחמדה, מעתה – טיילור סוויפט לא פראיירית, וא-ל תתעסקו איתה. הטקסט הוא מעין מסע נקמה, ונראה שטיילור לא מתכונת להפסיק עד שתנצח. 





רגע אחרי צאתו של השיר, החלו לצוץ שמועות לגבי הדמות אליה פונה סוויפט בטקסט. אחת הספקולציות מתייחסת ליריבה המושבע של הזמרת – קניה ווסט כמובן, כשבתווך מילות השיר יש כמה רמיזות, אחת מהן נוגעת לבמה המרחפת עליה ווסט הופיע בסיבוב ההופעות שלו, כשסוויפט אומרת בשיר – "Don't like your tilted stage".




היריבות בין השניים החלה ב-2009 כאשר סוויפט גברה על ביונסה וזכתה בפרס על הוידאו קליפ הטוב של השנה – קניה לא אהב את זה והפריע לזמרת הצעירה בנאום הזכייה שלה בטענה שלביונסה מגיע יותר. בהמשך הוא התנצל, ואז חזר בו, ואח"כ אפילו טען באחד משיריו כי הוא הסיבה שסוויפט מפורסמת – בקיצור, טיילור לא שוכחת, ובטח שלא סולחת, אנחנו מחכים כבר לסינגל הבא.