האם מוזיקליות עוברת בתורשה, והאם היא תצליח לעלות כלפי מעלה בגנים מבן לאם? אביבה תבורי, אמא של בן אל, וגרושתו של שימי, הצטרפה בחודשים האחרונים לקאסט הריאליטי "להיות זמרת" של ערוץ 24, וניסתה את מזלה בשירה. במהלך התוכנית עבדה הכוכבת עם המפיק המוזיקלי עדי ליאון, ולקחה שיעורי פיתוח קול מיוחדים.

כחלק מהריאליטי הוציאה תבורי את השיר "דיבורים כמו חול" עם הזמר ריקו, סוג של ראפ בלהות בו היא משתדלת לשיר, וכדי לא לזייף, בעיקר מדברת בקצב מהיר שמשווע לקולה איכויות של פומפיה.

בפרק האחרון של התוכנית שישודר ב-15 לספטמבר, תבורי מתכוננת להופעת הבכורה שלה מול קהל, בזאפה הרצליה. בהצצה בלעדית עבור גולשי "מעריב אונליין" לפרק הסיום, אביבה לגמרי מאבדת את זה, כשהערה אחת מהמפיק עדי ליאון גורמת לה לצאת מדעתה.

"בילבלת אותי ריקו! כוסאמק, סגור את זה!", צועקת הכוכבת לאחר שליאון מעיר לריקו על כך שדיבר בתוך כדי שירתה. "קטע לי את כל חוט המחשבה, אבדו לי המילים, אני פשוט קיבלתי 'בלק אאוט'", העידה תבורי, "הבנתי שאני... ברגע האמת אני בלחץ, נשכחו לי המילים, נשכו הכל... אני כבר יודעת שאני אעשה את הפדיחה. וכולם יצחקו, וילטפו אותי ויגידו 'גם ככה היא מסכנה, היא עשתה פדיחות'".

"עוד שעתיים יש את המופע, בושה שאין דברים כאלה", סיכם עדי ליאון, במילים שיחקקו לעד, או לפחות לחודשיים, בפנתיאון הריאליטי של ערוץ 24.

פרק הסיום של "להיות זמרת", 15 לספטמבר, שעה 16:00, בערוץ 24