במדינת קטנה בשם פוארטו ריקו התחוללה בשבוע שעבר סופת הוריקן בשם מריה, שהובילה להרס רב ונזקים עצומים. האזור כולו הוכרז כאזור אסון לאומי ומניין ההרוגים ממשיך לעלות. ידיעות דומות הציפו את מהדורות החדשות בשבועות האחרונות, לאחר שגל הוריקנים אלים היכה בחופים רבים באזור ארה"ב, מקסיקו והאיים הסמוכים, ומי אם לא ג'ניפר לופז שמשפחתה נעדרת באיזור האסון נחלצה לעזרה.



כזכור, השחקנית והזמרת חשפה בסוף השבוע כי היא עדיין לא שמעה מבני משפחתה החיים בנתיב הסופה. "מריה" פגעה בפוארטו ריקו. בסרטון מרגש שהעלתה לרשת האינסטגרם, לופז סיפרה הכי היא לא הצליחה להפסיק לחשוב על המתרחש באי מאז תחילת הטרגדיה.





"פוארטו ריקו נמצאת במחשבותיי", סיפרה לופז. "ההרס הוא מעבר לכל דמיון. אני ודודניי עדיין לא הצלחנו לשמוע מבני משפחתנו שם". עם זאת, הזמרת מצליחה לשמור על רוגע ולקרוא למעריציה לתרום לארגוני הסיוע בפוארטו ריקו ובאיים נוספים שנפגעו קשות מההוריקנים במהלך הקיץ. "אני ורבים אחרים ממוקדים כרגע בניסיון להבין מהי הדרך הטובה ביותר לעזור", היא אמרה. "האי הזה נפגע על ידי שני ההוריקנים ההרסניים ביותר שראינו, "אירמה" ו"מריה". היום, פוארטו ריקו זקוקה לעזרתנו".



מטבע הדברים – האומנים הגדולים בעולם החליטו להתגייס למען התושבים במקום, אחת מהם היא הזמרת ג'ניפר לופז, שאומנם גדלה בשכונת הברונקס בניו יורק, אבל הוריה הם ילידי פוארטו ריקו.





לופז קיימה מסיבת עיתונאים בה נשאה דברים בספרדית, ולאחר מכן גם באנגלית, והודיעה כי היא מתכוונת לתרום מיליון דולרים מהרווחים של המופע שלה בלאס וגאס, לנפגעי ההוריקן. הזמרת הוסיפה כי היא פועלת במלוא המרץ, ומגייסת את כל הקשרים שיש לה, כדי לסייע לפוארטו ריקו ולאיים הקאריביים שנפגעו. יישר כח!