חמישה אלבומים הוציא מאור אדרי, אחד הזמרים המובילים בז'אנר הים תיכוני, והיום, תוך פחות משלושה חודשים מאז יציאת אלבומו האחרון, חותם הזמר את הקיץ עם להיט חדש וסינגל ראשון מאלבום שישי שנמצא בתהליך בישול באולפן - "תגידי מה קורה לך", שכתב והלחין אבי אוחיון להפקה מוסיקלית של מתן דרור, ששותף אף הוא ללחן.



השיר, בניגוד לגל שירי הרגאטון שכבר הפך מאוס, מציג לראשונה את ז'אנר הטרופיקל: שירי אהבה רומנטיים בניחוח צלילי החופש של האיים הטרופיים. אדרי מגיש ערגה לראשיתו של סיפור אהבה אחרי שינוי שחל בקשר בין בני הזוג, וכמיהה לשוב למה שהיה ולהניח לאהבה לנצח, על אף כל הקשיים, הוויכוחים והרגשות הצפים. גיבור השיר מאמין באמת ובתמים שאסור לאבד תקווה ולא מוכן לוותר על אהבת חייו.





עם לחן קליט וקצבי, טקסט רומנטי במיוחד ושירה מדויקת עטופה בקול מלטף כפי שרק אדרי יודע להוציא, לא רחוק היום שהשיר ייכנס לפלייליסט גלגלצ ויכבוש אינספור לבבות צעירים הצמאים לאהבה בסגנון הישן.



את הקליפ המושקע צילם אדרי באחת מרצועות החוף היפות בישראל, "חוף געש" ובו מתנהל סיפור אהבים בין האקסים המיתולוגיים: השחקנית יוליה פלוטקין והשחקן אדריאנו חאובל.