דיקלה לא אוהבת סיכומים כי היא כל הזמן בדרך, ומבחינתה כל עוד היא נמצאת בתנועה זה הישג פנימי שממלא אותה. "אני מודה לשם על הזכות שניתנה לי ליצור, לרגש והכי חשוב גם להתרגש", היא מספרת.  כחלק מהצעידה קדימה היא עובדת על האלבום החדש שיראה אור בשנה הבאה. סיבוב ההופעות, שייפתח בגן שמואל, ממשיך את המסע של דיקלה בכל הארץ עם המופע של האלבום האחרון "סיפור אופטימי". במהלך הסיבוב הנוכחי היא תבצע שירים מהאלבום שעדיין לא שרה בהופעה.



כמו בשיר שלה "אנשים", דיקלה מבקרת לראשונה בהמון ערים ופוגשת כל כך הרבה אנשים מיוחדים, עם סיפורים מרגשים, חלקם מצחיקים, חלקם עצובים וקורעי לב.




"לפעמים פשוט בא לי להגיד לאנשים שמגיעים להופעה, בואו נעצור את ההופעה ופשוט נשב, נדבר וכל אחד יספר לי על עצמו קצת", היא אומרת. "אני מסוקרנת מהקהל שלי. מיהם אותם אנשים, מה הסיפור שעומד מאחוריהם, איך עבר עליהם היום, מהיכן הגיעו להופעה, האם הם בזוגיות ואם כן, האם טובה? כמה ילדים יש להם. יש המון דברים שבא לי לדעת עליהם".

נשמע שאת במצב רוח טוב.
"מצב רוח נפלא. החורף הגיע ואתו כל אווירת הבית וניחוחות הגשם. זה הזמן להתעטף ולהתכרבל עם סרט תיעודי טוב, כוס קפה חם ולא לצאת מהבית, רק לאולפן ולהופעות".



"אני בורכתי"

הפקת המופע היא תהליך אינטנסיבי שדרש המון חזרות ועבודה על העמדת השירים והפקתם. בהכנות הללו הלהקה שלה והיא היו במצב כוננות. "במשך חודשיים הכנו עיבודים מיוחדים להופעות שיפתחו לקהל את הלב וגם ייתנו טוויסט ייחודי לחלק מהשירים. בסיום החזרות היינו במשך שבוע שלם בקיבוץ גבעת ברנר, שאירחו אותנו בצורה יוצאת דופן ופינקו אותנו".

נשמע שהיה כיף.
"מאוד. לצאת מהעיר ולהתבודד בקיבוץ זו חוויה מדהימה בעייני. אני והנגנים יחד שבוע שלם עד שכבר לא יכולים לראות יותר אחד את השני. מבחינתי הייתי חוזרת שוב לחזרה כזאת שוב של שבוע ניתוק מהעולם. זה חלום. אני בורכתי בנגנים ששותפים לרצון שלי לשמח ולרגש את הקהל, ואני חושבת שהעבודה המוקדמת איתם תורגש על הבמה".



אחד השירים שהיא כל כך אוהבת בהופעה, זה הרגע בו מתחילה מסיבת הריקודים שלה: "אני טיפוס ביתי. לא מרבה לצאת, חוץ מאשר לשחות בבריכה, להגיע לאולפן ההקלטות ולהופעות, אבל אני מאוד אוהבת לרקוד. לכן החלטתי להביא את מסיבת הריקודים אליי להופעות ולחלוק אותה עם הקהל. תמיד בשיר Here Comes The Rain Again אני והקהל רוקדים ושוכחים שאנחנו בהופעה. העיבוד של השיר מביא אנרגיה של שמחה והילולה. הוא משתנה בכל הופעה עם הקהל ומהאנרגיות שנרקמות באותו הרגע".

מוכנה לספר מה תלבשי בהופעה?
"מה פתאום? אני רוצה שזו תהיה הפתעה לקהל. אני מוכנה לספר שהמעצב המוכשר עידן לרוס מלווה אותי בסיבוב ההופעות הנוכחי. יש לנו חיבור מדהים. הוא מכיר אותי ויודע להביא לי לבוש שארגיש בתוכו מיוחדת ויהיה לי כיף לרקוד בתוכו. אני מאוד אוהבת אופנה, מאוד אוהבת להרגיש את הגוף שלי עם בגדים קלילים ונעימים. עם זאת, אני לא מאלו שמוכנות לסבול בשביל המראה".

היכל התרבות מנשה בגן שמואל, מחר (שלישי) 5 לדצמבר 2017, בשעה 20:45. מחירים 149-179 שקלים.