המאבק המשפטי שמדונה ניהלה בשנה האחרונה, כדי למנוע מפריטים אישיים שלה להימכר במכירה פומבית, הוכרע השבוע, לאחר ששופט בניו יורק קבע כי הפריטים אכן יוכלו להירכש על ידי המרבה במחיר. בשנה שעברה עצרה מדונה מכירה פומבית שכללה כמה פריטים אישיים שלה, ביניהם מברשת שיער עם שערה של מדונה, מכתב ששלח לה טו פאק, בזמן שהיה בן זוגה – מהכלא, וגם – תחתונים משומשים של הזמרת. מדונה טענה כי הפריטים מכילים את ה-DNA שלה ואסור שהוא יהיה מותר למכירה.



עם זאת, שופט בית המשפט העליון דחה את טענותיה של הזמרת, וקבע כי דרלין לוץ – חברתה לשעבר של מדונה, ובעלת הפריטים, אכן תוכל למכור אותם, מאחר והזמרת חתמה על הסכם ויתור עליהם לפני כ-15 שנה, ולאורך השנים לא ביקשה לחזור לקבל בעלות עליהם – וכעת, כבר מאוחר מידי.



עורכי דינה של לוץ טענו כי מדובר בנקמה אישית של מדונה, לאחר שהשתיים הסתכסכו לפני מספר שנים, מהזמרת עצמה – טרם נתקבלה תגובה לסיפור.






דרייק מקיים הבטחות
מילה של דרייק – זו מילה. הראפר הקנדי צילם לפני מספר חודשים קליפ ללהיט האחרון שלו God's Plan במהלכו חילק כסף למעוטי יכולת וגם למוסדות ציבוריים כמו למשל לבית ספר תיכון במיאמי, לו העניק צ'ק על סך 25 אלף דולרים.



בביקור של הזמר בבית הספר, הוא הבטיח שכאשר יתפנה מעיסוקיו, יעצב לתלמידים תלבושת אחידה חדשה, במקום התלבושת הקיימת.





וכשדרייק מבטיח, הוא גם מקיים. הראפר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של התלבושת החדשה, שכוללת חולצת פולו לבנה, עליה ציטוט מתוך השיר God's Plan, וגם סמל בית הספר המשלב בתוכו את שם חברת התקליטים בבעלותו של דרייק.



לא ברור האם בית הספר יאשר את התלבושת האלטרנטיבית, אבל לגמרי ברור שדרייק הוא נשמה אמיתית, ועומד בהבטחותיו, עד הסוף!