אמש נערך בלאס וגאס טקס פרסי הבילבורד היוקרתי, שהעניק פרסים לכל האומנים הגדולים של השנה, וגם עשה כבוד לזמרת אחת ותיקה, שהצליחה לעשות היסטוריה. הזוכים הגדולים בטקס היו, איך לא, אד שירן וטיילור סוויפט. הג'ינג'י הבריטי (לא, אנחנו לא מתכוונים לנסיך הארי) זכה בפרס אומן השנה, גם בקטגוריה הכללית וגם בקטגוריית הגברים, בעוד שסוויפט גרפה את פרס זמרת השנה, והאלבום המוכר של השנה.



ברונו מארס זכה בפרס אומן ה-R&B של השנה גם בקטגוריה הכללית וגם בקטגוריית הגברים. באגף הראפ, היה זה קנדריק לאמאר שקטף שתי זכיות – שוב, בקטגוריה הכללית ובקטגוריית הגברים, כשבקטגוריה הנשית, הייתה זו קארדי בי.




אישה אחת נוספת שזכתה לכבוד גדול היא ג'נט ג'קסון שהפכה לאישה השחורה הראשונה שזוכה בפרס האייקון המוזיקלי, פרס שהוענק בשנים קודמות לפרינס, שר, סלין דיון, סטיבי וונדר ואחרים. ג'קסון התרגשה מאוד, ונשאה נאום העצמה נשית שהצליח להלהיב את הקהל באולם. "אנחנו חיים בתקופה מדהימה. זהו רגע בו אנחנו הנשים, הראינו שלא נהיה נשלטות, מתומרנות או מנוצלות יותר. אני עמוד לצד הנשים והגברים במאבק זה", אמרה ג'קסון.

ואיך אפשר בלי הופעות: על הבמה הופיעו כריסטינה אגילרה ודמי לובאטו, קלי קלרקסון, אריאנה גראנדה, וגם ג'נט ג'קסון – שעלתה על הבמה לראשונה מזה 9 שנים ונתנה שואו מצוין. ברכות לזוכים ולזוכות!



בכמה כסף נמכרה הגיטרה הצהובה של פרינס? לא תאמינו!

ואם כבר הזכרנו את פרינס, אז שימו לב לאירוע שנערך בסוף השבוע האחרון בסניף הארד רוק קפה בניו יורק: מעל ל-150 פריטים של הזמר הוצעו למכירה פומבית כששני הרוכשים העיקריים היו מעריץ יפני של פרינס, והאיש האחראי על האוספים של רשת הארד רוק קפה.

המכירה המשמעותית ביותר שבוצעה בערב הזה הייתה של הגיטרה הצהובה של פרינס. ההערכה הייתה שפריט האספנים הייחודי הזה יימכר בסכום שבין 60 ל-80 אלף דולרים, כשלבסוף הגיטרה בעבודת יד נמכרה תמורת 225 אלף דולרים, קצת יותר מ-800 אלף שקלים.



עוד נמכרו: בובה שהשתתפה בקליפ של הזמר – תמורת 12,500 דולרים, כובע שנמכר תמורת 1,750 דולרים, וגם חליפה שלבש פרינס בסרט בו השתתף שנמכרה תמורת 40 אלף דולרים. אכן, השקעה משתלמת!