23 שנה אחרי שסומנה כקולו של דור, הזמרת הקנדית אלאניס מוריסט הופיעה הערב (שני) בישראל בפעם השלישית בקריירה שלה מול לא פחות מ-14 אלף איש, שהגיעו ללייב פארק בראשון לציון. כמו בפעמיים הקודמות שלה בישראל, גם הפעם ההופעה הייתה פחות או יותר סולד אאוט

מוריסט בת ה-44 מתחזקת מאז הפריצה הגדולה קריירה מרשימה ונחשבת עד היום לאחת מזמרות הרוק המצליחות בעולם. היא אוחזת ברזומה שכולל שמונה אלבומים, האחרון שבהם, Havoc and Bright Lights, יצא לפני שש שנים, ולא מעט פרסים, בהם הגראמי והבילבורד. לפני שלוש שנים יצאה לסיבוב הופעות במלאת 20 שנה לאלבום הבכורה ומאז היא ממשיכה להסתובב עם המופע בעולם

אף שבשבת האחרונה העלתה לטוויטר תמונה מדאיגה משהו וציינה כי קרעה את הרצועה בברך, הערב היא הוכיחה שזה לא מה שיעצור אותה ובטח לא מה שיגרום לה לאכזב את הקהל, שאפשר היה להבחין שרובו גדל בשנות ה-90, אז היא פרצה עם אלבום הבכורה המופתי והמצליח שלה, jagged little pill. 

אלאניס מוריסט. צילום: שלומי פינטו
אלאניס מוריסט. צילום: שלומי פינטו
All I Really Want, שפתח גם את אותו אלבום מיתולוגי. אף שמאז הפכה מוריסט לסוג של כוהנת חיים בריאים, שמפזרת על העולם מסרים של העצמה, משהו מאותה אישה זועמת, שכבשה את לב הקהל בזכות הטקסטים הכנים והישירים שלה, עדיין נשאר.  

בניגוד לאמנים בינלאומיים אחרים שהיו פה, ולא סיפקו את ארסנל הלהיטים הגדולים שלהם, מוריסט ירתה בכל התותחים, גם מהשלבים המאוחרים יותר של הקריירה שלה, אבל במיוחד מתוך jagged little pill, שזכה גם בארץ להצלחה אדירה.Hand in My Pocket, You Learn, Head Over Feet וכמובן שלא נפקד מקומם של שני הלהיטים הגדולים שלה,  Ironic ו-You Oughta Know, שהגיעו ממש בסוף ההופעה ונדמה שהקהל חיכה להם כמעט מאז הניינטיז.