אחרי ההצלחה הענקית של נטע ברזילי, שהחזירה לישראל את תחרות האירווזיון עם הניצחון הגדול בליסבון, גם השנה 'הכוכב הבא לאירוויזיון' של קשת 12 וטדי הפקות תבחר את נציג ישראל לאירוויזיון 2019, שייערך, בתום מסע מלא תלאות, כאן אצלנו בישראל. הנציג ייבחר במסגרת העונה השישית של התכנית שצילומיה ייצאו לדרך בקרוב.

התכנית נבחרה במכרז ואושרה ע"י מועצת תאגיד השידור הישראלי. לצד הכוכב הבא לאירוויזיון, יורחב שיתוף הפעולה עם תכניות שישודרו בכאן 11 ויהוו תוכן משלים: כרטיס אחרון לגמר - תכנית פריים טיים שתשודר בכאן 11 בין חצי הגמר והגמר של "הכוכב הבא", במסגרתה תתקיים תחרות על מקום נוסף בגמר.

בנוסף, השנה בחירת השיר הזוכה תעשה במסגרת פורמט שיפותח עבור כאן 11 וישודר בפריים טיים, במסגרתו ייחשף השיר הזוכה והקליפ שיופק לו. עוד תשודר בכאן התוכנית קדם אירוויזיון ג'וניור - תכנית פריים טיים, בה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון הילדים – כולל הפקת הקליפ והחלק האמנותי בתחרות הבינלאומית.
מאז החל שיתוף הפעולה עם "הכוכב הבא", במסגרתו זוכי התכנית נבחרו לייצג את ישראל באירוויזיון, נדב גדג' סיים במקום התשיעי בשנת 2015,

חובי סטאר במקום ה-14 בשנת 2016, אימרי זיו במקום ה-23 בשנת 2016, ונטע ברזילי כמובן, זוכת העונה החמישית, שזכתה בשנת 2017 במקום הראשון עם השיר TOY.