להקת הסינתפופ המיתולוגית מהאייטיז, "אלפאוויל" (Alphaville) שזכורה בזכות השירים "Forever Young"ו-"Big In Japan" מגיעה לישראל לשתי הופעות חד פעמיות ב-מוצ"ש ה-4.4, בהיכל התרבות - תל אביב וביום ראשון ה-5.4, במשכן אמנויות הבמה - באר שבע.

רשימת להיטיה המיתולוגיים של הלהקה, בראשה עומד הסולן מריאן גולד, כוללת גם את השירים "Sounds Like A Melody" ,"Dance With Me"," ו-"Jet Set". זהו ביקורה הרביעי של אלפאוויל בישראל, בשלושת ביקוריה הקודמים אזלו מראש כל הכרטיסים.

אלפאוויל הוקמה לראשונה תחת השם "Forever Young", וכך גם נקרא אלבומה הראשון מ-1984. האלבום כלל את הלהיט בעל אותו השם, שנחשב קלאסיקת אייטיז עד היום. באותו אלבום הופיע השיר "Sounds Like A Melody" שהיה גם הוא ללהיט, וכמובן השיר "Big In Japan" שנחשב למזוהה ביותר עם ההרכב וזכה להצלחה כלל עולמית והגיע לראשי המצעדים באירופה וארה"ב. הופעותיה הקודמות בישראל של הלהקה זכו לתשבחות רבות מהקהל והתקשורת כאחד ולחובבי הנוסטלגיה ומעריצי הלהקה מובטח ערב בלתי נשכח.

טווח מחירים: מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ל-599 שקלים. לרכישת כרטיסים להיכל התרבות, ת"א, לרכישת כרטיסים למשכן לאומנויות הבמה, באר שבע או בטלפון.