האם המוזיקאי אפרים שמיר והאמרגן אסף אטגדי מסתכסכים ברשת? 

בהודעה שפרסם אמש שמיר בדף הפייסבוק שלו, הוא חשף את שכתב לו מנהל האמנים באמצע חודש אפריל לתיבת הדואר האישית ברשת החברתית. "תראו מה מצאתי בתיבת ההודעות שלי", כתב שמיר, ולאחר מכן חשף את הטקסט ששלח לו אטדגי: "היום היית אמור לעלות לשיחת סקייפ בתוכנית הבילויים בהנחייתי ובהנחיית עינת ארליך . אז זהו שלא זה לא יקרה, רק כי אתה גזען חשוך שונא מזרחיים כי אנחנו ערבים נבערים".

אטדגי הוסיף: "אצלי אין מקום לשונאי אדם, רק לאוהבי אדם. אחלה חיים, אגב ממליץ לך להפסיק את הטיפול הקונבנציונאלי ולעבור לאלטרנטיבי טיפול במכות חשמל".

"מה שאתה קורא לו 'מוסיקה מזרחית' זה זבל"

שמיר לא נשאר חייב ופרסם את תשובתו: "רק עכשיו ראיתי את השטויות שכתבת לי, אני מעולם לא בקשתי להשתתף בתוכנית שלך, מישהי התקשרה ודיברה איתי על משהו ואמרתי לה 'כן', אני לא שונא מזרחיים אני שונא מה שאתה קורה לו 'מוזיקה מזרחית' כי היא זבל ואני שונא נבערות וטמטום. אין למזרחיים מונופול על זה, אני גם חושב שזה מגעיל ומגוחך מה שכתבת לי, וזה מראה כמה אתה עצמך ערס חסר כבוד, אינך אביר המזרחיים ואל תתיימר להיות כזה".



הפוסט של שמיר. צילום מסך פייסבוק

שמיר הוסיף: "אי השתתפותי בתוכנית שלך היא ממש לא הפסד, ראיתי אותה פעם בדרך לערוץ אחר ואתה באמת עונה על הסטראוטיפ, בנוגע להמלצה שלך לטיפול גם לי יש המלצה לך תעשה בגרות יא ערס".

גולש הצטרף לשיחה והגיב על הפוסט של שמיר: "לערסים יש סקייפ? אני בהלם!". על כך שמיר ענה: "לא, לערוץ 24 יש, אומנם ערוץ שפונה לערסים אבל לא הם מנהלים אותו".


אטדגי. צילום מסך: פייסבוק

גולש נוסף כתב: "אפרים יקירי, קח לך משפט לחיים: "ידידי היקר, לעולם אל תתווכח עם טיפשים, הם יורידו אותך לרמה שלהם ושם ינצחו אותך בקלות בעקבות ניסיונם הרב ".

שמיר ענה לו: "תודה על המשפט, נקודת השקפתי שונה והיא אומרת שכל בני האדם נמצאים בשלב כלשהו של טמטום והאנשים היחידים שאדם יכול לדבר אתם הם מטומטמים כמוהו או פחות או יותר ממנו, מה שאומר שכולנו מטומטמים כל הזמן, חדשות רעות - אני יודע".